Sees vi i morgen, kjære lesere?

I certainly hope so! I morgen mellom klokken 11.00 og 17.00 finner dere meg nemlig på Vågsbygd Amfi-senter på motestand sammen med min kjære Kristina. Her skal vi stå bare for å hilse på, og hjelpe dere som tar turen innom! Behøver du litt tips før du setter i gang med shoppingen av høstgarderoben, så er du mer enn hjertelig velkommen til å spørre oss om råd. Du finner oss i andre etasje, og gjett hva? Jeg gleder meg en HAU!

Håper å se noen av mine sørlandslesere der! <3 

Herlighet, det klikket helt for meg i går kveld. Fire timer ble jeg sittende og jakte etter interiørinspo. Det er så sinnsykt mange flotte interiørbutikker på nett! Jeg vet liksom ikke hvor jeg skal begynne! Altså, Bohus og Skeidar kan bare gå og legge seg.. På et tidspunkt satt jeg faktisk og tegnet vårt kommende kontor med penn og papir. Bare sånn for å ha en plan i bakhodet da jeg klikket hjem diverse dilldall. En diamantlampe, noen Chanel samlebøker, en lysekrone og en sølvglobus ble i går sendt i min retning, og senere i ettermiddag drar jeg også (hvis jeg får tvunget en venninne) på kontorshopping! Hihi, her går det som det suser med innredningsplanene!

En perfekt seng-gavl er jeg også på utkikk etter om dagen, men hvilken farge vi skal ha på den avhenger litt av hvilken farge veggen på soverommet skal være. Akkurat nå er veggen hvit, men jeg har en smule lyst til å male den med kalkmaling! Synes det er så spesielt og fint. <3 Får jeg Daniels tillatelse så gjør jeg det altså!

Nok skravling for nå! Det er på tide å begynne på ukens middagsoppskrift.
Ønsker dere en knallstart på helgen! Måtte fredagen din bli amazing. <3

21 kommentarer

Siste innlegg