Green brekkie in a bowl

God morgen kjære, gode dere! -Og tusen takk for alle gode ord under gårsdagens innlegg. For en herlig gjeng dere er. <3 Jeg er allerede i gang med opprydningen, og har i dag fått låne bilen til Daniel for å kjøre noen runder på søpla i pøsregnet. HERLIGHET, for en regnfest! Det bare øøøser ned her i sør, og det skal det visst fortsette og gjøre hele uken. Jeg skulle gjerne satt pris på dette høstmørket som følger den mørkegrå himmelen, men når man er så forbaska avhengig av godt lys for å få knipset gode bilder, kjenner jeg at det er en smule utfordrende. Jaja, jeg får bare være ekstra effektiv på fotofronten mellom 11.00 – 14.00 når dagslyset er på sitt beste! <3

Hvordan har dere det denne formiddagen? Jeg skulle egentlig ha vært i møte med Geir i dag, men det utsatte jeg til morgendagen så jeg i stedet får vært litt effektiv i heimen! En energiboost av en grønn smoothiebolle har jeg også laget meg på morgenkvisten. Har dere sett noe så digg? Mmmm! Oppskriften får dere under her.

Du trenger: 1. 2 grønne epler 2. 1/2 frossen banan 3. Litt blåbær/oppkuttet banan/ kokosflak som topping 4. En håndfull spinat 5. 10 grønne druer 6. 0,5 dl ananas Zeroh saft

Slik gjør du: Mos alt sammen i en blender og server i en skål med banan, blåbær og kokosflak!

En syrlig og godsmakende frokost! Jummy, jummy, jummy!
Energien er påfylt! -På tide å gå tilbake til pakkingen. <3

22 kommentarer
    1. Mmm det så godt ut 😀
      Regnet pøser ned hos meg også, men nå skinte sola inn gjennom stuevinduet mitt, trodde nesten solen hadde forsvunnet for godt!
      Lykke til videre med pakkingen:)

    2. Så gøy at du skal flytte med kjæresten! Masse lykke til 😀 jeg flytta til kjæresten to uker før vi ble sammen fordi vi var så gode venner! Ble “kjærester” når jeg var 11 og han 12, så ble det slutt, men vi var fortsatt stormforelska i hverandre frem til jeg var 18 og han 19, og nå har vi vært sammen over 4 år, og skal nå kjøpe vårt 1 hus sammen 😄

    3. Denne så deilig og energirik ut 🙂 Jeg har lenge hatt lyst til å prøve ut en skikkelig grønn smoothie.. Men jeg har visst ikke fått surret meg til det 😉 Denne oppskriften skal faktisk prøves, for enklere ingredienser finner man vel ikke?! Dette er jeg sikker på at jeg har i kjøleskapet! Takk for tips til en deilig (forhåpentligvis) frokost! Ha en fin dag Marthe<3 Her i Drammen regner det forresten også, har hørt rykter om 100 mm i dag.. Jaja, da er det hvertfall koselig å sitte inne!

    4. Vilde Kristine: Tusen takk skjønna! <3 Åå så koselig å høre om deg og din. Heldiggriser som skal kjøpe deres første hus sammen! Da tipper jeg dere to og har en herlig tid i vente. :'D

    5. Siljehs: Ser man det! Når Marthe blogger, skinner sola 😀 Hahaha! Krysser fingrene for at den har kommet for å bli litt denne gang. Tusen takk snille. Så langt storkoser jeg meg med både pakking, rydding og kasting. :’)

    6. Stine: Ikke sant? Jeg er litt skeptisk til grønne smoothier som kun inneholder spinat, ingefær, stangselleri og andre mindre godsmakende grønnsaker, men denne smaker som lørdagsgodt. Eplene, druene og safta gjør den ganske syrlig, så om du ønsker den litt søtere kan du godt ha en hel banan istedet for en halv foreksempel 🙂

      Ha en deilig tirsdag innendørs regnet! Hihi <3

    7. Supert! Tror jeg prøver ut den ‘vanlige’ oppskriften først jeg! Og hvis jeg vil ha den søtere vet jeg hvertfall hva jeg skal gjøre<3

    8. Må testes ut! Er forresten såå gøy at du er så personlig og svarer alle i kommentarfeltet, definitivt nr 1 blogger på det området. Ønsker deg en riktig fin dag <3

    9. Gratulerer så mye godeste marthe! Håper du får en fantastisk fremtid i vente! Gleder meg til de fremtidige blogginnleggene med en enda mer sprudlende og lykkeligere marthe❤️❤️

    10. Hei Marthe! Nom nom nom, hørtes bedre ut nå etter jeg leste ingrediensene enn bare fra snappen i stad. Da så det litt småekkelt ut 😛 HAHA! Jeg må bare si det igjen jeg – såååå koselig at du skal flytte inn til Daniel. Glad på deres vegne 🙂 Ha en fin dag videre med pakking. Klem<3

    11. Jeg elsker juicer og smoothies med ingefær og eple. Pleier alltid å bestille prince of green på joe and the juice 😀 Det her skal jeg lage meg en dag. Takk for tips.

    12. Jøss- her frista du meg til å prøve et grønt måltid! Vanligvis er grønnfargen avskrekkende, men du gjorde jo det her interessant! 😀

    13. Kathrine: Uu! Den Prince of green tror jeg at jeg må notere meg ned. Jeg har bare prøvd en av juicene deres og holdt meg til den. Må definitivt utforske litt mer. 😀

    14. Ida Rygnestad: Hei Ida! Haha, ja da jeg så på den selv etterpå, tenkte jeg bare æsj! Ler meg ihjel, men den var suuupergod altså 😀 Tusen takk! Det blir så koselig med samboer <3 Livet smiler altså! Det håper jeg det gjør hos deg også <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg