Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… Sammen har vi samlet inn over 70 000 kroner til flyktningshjelpen denne uken! Målet er 100 000 kroner, men vi har fremdeles tre uker igjen! Det er virkelig helt fantastisk at så mange har valgt å trykke “doner” knappen allerede. Sammen skal vi knuse det målet! Ellers må jeg også nevne tirsdag kveld. Det var da Daniel kom på surprisebesøk med roser, og det var da jeg fant brevet fra farfar i postkassen, med åtte søte historier fra barn og ungdomstiden min i Stavanger. Han tok utfordringen, og blogginnlegget fikk kjemperespons!

Ukens nedtur… Vaskemaskin, tørketrommel og min digre 60 tommers tv har streiket denne uken. Tanken på at jeg muligens må kjøpe alt nytt på en gang får meg til å kaste litt opp. Kan virkelig ikke tenke meg kjedeligere utgifter. Noen som vil sponset med 70 tommers og hvitevarer? Mail meg! Haha <3

Ukens sang… Denne uken fikk jeg sangtips av en bloggleser på snapchat! Million question – Urban contact. Syntes den var så behagelig å høre på, samtidig som teksten var såå fin <3 Tusen takk til deg som tipset!

Ukens latter… Lunchmøte med Kristina og Geir. He-rre-gud som jeg lo. Sjøhuset var stengt, så vi satt oss på Herligland, og jeg brakk meg av ren latter fra første minutt. Gullkorna mellom Kristina og Geir var så mange at jeg ikke hadde sjans til å notere meg ned alt. Bedre underholdning skal jeg lete lenge etter!

Ukens innkjøp… Jeg har ikke investert i noe annet enn mat denne uken, men heldige meg har likevel fått en oppgradering i høstgarderoben! Pakken jeg hentet i går, full av inne og ytterjakker i all verdens spreke farger får gå under ukens innkjøp. Fy så glad jeg var da jeg pakket opp disse lekre plaggene. <3 Tre nye skopar fra Nelly klikket jeg også hjem i går formiddag, men disse får jeg heller vise frem til uken!

Ukens cravings… Av alle ting på jord… Norske eplebiter med sitronsaft over. Ååå, så godt det er!

Ukens tanke… Jeg lurer på om jeg skal ta ansvar og sette opp min egen husleie. Matbudsjettet blir jo halvert, så mye som jeg går på epleslang om dagen! Jeg går alvorlig talt ikke til innkjøp av snacks lengre. Har jeg lyst på noe å tygge på, finner jeg alt jeg trenger på treet i hagen.. Huff, leietakerne mine må få litt ekstra denne måneden..

Nå bærer det snart avgårde på kino her! Ah, så KOS <3

16 kommentarer
    1. Kinoen er superbra!! Gled deg! Rant noen tårer hos meg… kos dere masse!! <3 epledippen ser nyydelig ut!! 🙂

    2. Vil anbefale deg Rolfs elektro! De tar med seg de gamle hvitevarene dine og installerer de nye! Inkl. I prisen 🙂 kjempe service. Holder til I kristiansand 🙂

    3. Hei søte du 🙂 Du må heller høre på Million Questions – Patrick Jørgensen. Moren døde av kreft i fjor høst. Sangen er skrevet til henne 💜 God søndag til deg! 🙂

    4. Huff så kjipt! Håper virkelig du finner en løsning på det med hvitevarene og tven!
      Ønsker deg en nydelig kveld 😀
      Ps: Er det ikke du som er leietaker..? 😉

    5. Jeg må le litt: “Leietakerne mine må få litt ekstra denne måneden.” Når du skriver det slik så er det du som eier huset. Egentlig er jo du leietakeren ( den som leier ) De som eier huset kalles utleier 😀
      Hvis vaskemaskin og tørketrommel ikke er eldre enn 5 år så kan du kreve de fikset pga bruksgarantien. Du ringer rett og slett elektroservice og får de til å komme og se på de. Siden alt røk på en gang: kan det ha vært lynnedslag som kortsluttet alt? Isåfall kan du bruke innboforsikringen din. + Har du sjekket om det kan være sikringen? ( i sikringsskapet )

    6. Håper du får en super kveld på kino:) Jeg har ikke sett filmen enda, men har lyst! Du får skrive hva du synes om den:D Jeg lurer på en ting, hvis du hadde fått tilbudet om å være med på bloggerne, hadde du takket ja da? Det hadde vært så utrolig gøy å sett deg der! Jeg elsker deg og bloggen din, så jeg hadde hoppet i taket av glede hvis det hadde skjedd:D Håper du får en flott dag i morgen! Klem:)

    7. Fint innlegg! Har faktisk fått dilla på norske epler jeg også! Det er så sykt godt! Det er jo nesten bedre enn godteri!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg