Bursdagsfeiring av radarparet!

Ut ifra dette bilde å dømme, tror jeg bursdagsbarnet hadde en vellykket feiring i går! Når Manchester United vinner 3-1, og samboeren overrasker med hjemmelaget Unitedkake.. Da kan det bare gå en vei! Som vi koste oss under feiringen av både Vegard og Ida. De turtelduene der må være det største radarparet jeg vet om. Håper de ser frem til en 80 minutters duo-spabehandling med saltskrubb og kroppsmassasje! <3 Etter litt synging, kamptitting og gaveåpning ble vi sittende og skravle, drikke vin og spise kake til langt på natt. Først da klokken slo 03.00 beveget jeg meg hjemover! Eller hjem og hjem… Ettersom Daniel bor vegg i vegg med superparet, tuslet jeg inn til han og sov over der så vi kunne være sammen så fort han kom hjem fra jobb i dag tidlig.

Nå ligger vi som slakt på sofaen begge to, men så fort dere er oppdatert tenker jeg å hive meg på kjøkkenet for å lage oss litt middag. Litt kveldsplaner har vi også denne søndagen! Vi skal på kino og se Bølgen! Noen av dere som har sett den allerede? Kjenner jeg gleder meg skikkelig jeg! Late søndagskvelder hjemme er superdeilig det og, men det er så lenge siden vi har vært ute på noe sammen, og da er det litt ekstra hyggelig med en kinodate.

Ønsker dere en god og avslappende søndag!
Her øser regnet ned i dag, men det er bare kos <3 

7 kommentarer
    1. Hei, kjære du! Og god søndag forresten 😀 Jeg er innom på min daglige runde av faste blogger jeg leser, og når jeg er her inne tenkte jeg at jeg kunne gi deg et aldri så lite tips. Jeg er absolutt ikke en fan av å reklamere for meg selv på andre sine blogger, og det er heller ikke det jeg ønsker å gjøre nå. Det eneste jeg vil er å gi deg et lite tips om konkurransen jeg snurret i gang på bloggen min i dag. Der får alle premie, og vinneren får en stor goodiebag med masse jentestasj! Ta gjerne turen innom og delta! Ellers ønsker jeg deg en fantastisk fin søndag videre. Stå på med bloggingen!

    2. Jeg så Bølgen forrige helg sammen med mamma. Den er knallbra, så du har mye å glede deg til 😀 Men jeg må innrømme at den er litt ekstra spesiell for meg som bor såpass nært Geiranger. Å se den fjorden i en slik setting, er helt uvirkelig og tanken på at det faktisk kan skje en gang, skremmer meg en hel del. Takket være den filmen, så får jeg jo en viss anelse på hvordan store skadene blir og hvordan fjorden vil komme til å se ut, dersom det fjellet vil komme til å rase en gang. Håper virkelig det skjer etter min tid, men gudene skal vite! Filmen gir hvertfall en tankevekker på hvor alvorlig tilstanden faktisk er.
      Men filmen i sin helhet er kanonbra. Kanskje en av de beste norske filmene som er blitt laget noen gang!

    3. Vi skal også se den på kino i kveld. Gleder meg siden den har fått så god tilbakemelding. Men en annen ting: Hvorfor er ikke du blant bloggerne på side2? Det var de du begynte å blogge for?

    4. Hei Marthe! Har du det bra for tiden? Følte for å spørre siden det noen ganger kan være veldig godt å få slike spørsmål.
      Jeg har ikke sett bølgen enda, men flere av venninnene mine har. De sier at den er veldig spennende, og litt skummel. Dere kommer sikkert til å kose dere! God tur<3 Klem

    5. Ser ut som du hadde en super fin lørdagskveld! Du kler den hvite kjolen som du har på deg på bildene over så utrolig godt, hvor er den fra? Kan du legge ut link? 🙂
      Ha en super søndagskveld og kos deg massse! 😀

    6. Hei Marthe!
      Så utrolig fin kjole du har på, på bildene 😀 Hvor er den fra?
      Bølgen er kjempe bra, så du kan glede deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg