En oppgradering av høstgarderoben

Klærene er sponset

Jeg går alvorlig talt bare og tripper når jeg venter en pakke fra www.twentyfoursport.no, for da vet jeg at jeg har en skikkelig goodiebag i vente. Hele seks nye jakker/gensre dumpet ned i postkassen min denne gang! For en lykke! Jeg har seriøst bodd i ethvert plagg jeg har fått tilsendt fra Twentyfour tidligere, og det samme har jeg tenkt til å gjøre i mine seks nye plagg. Se på den lekre anorakken over her da! Daniel Franck i mitt hjerte. <3 Gjett om den skal få være med på klissetur til Island om to små måneder! Nå er jeg klar for minusgrader!

Dere husker kanskje denne anorakken i blå? Jeg gikk jo med den i hele vinter! Himmel, så glad jeg ble da jeg åpnet esken og det første synet som møtte meg var favorittjakken min i den deilige lillafargen. Finse fleecejakken i lilla under her har jeg også i grå fra før av, og den har dere sikkert også sett meg i et par ganger for mye.

Hihi, når kvaliteten er så god og stoffet så mykt så kan man ikke annet enn å flytte inn! Ullundertøy i Daniel Franck har jeg også fått og det må jeg og bare få skryte opp i skyene. Ikke bare er det helt latterlig deilig å ha på, men se på det da! Det sitter P-E-R-F-E-K-T! Alt fra Daniel Franck får dere nå 20 % på om dere bruker rabattkoden “dfvip” ved betalingen i kassen. Denne koden gjelder ut hele september og fungerer altså også på de to øverste jakkene! Melder du deg på nyhetsbrevet til Twentyfour så får du også tilsendt en rabattkode som gjelder for absolutt hele butikken. Kanskje greit å vite før du hamstrer inn hele høst og vintergarderoben. <3

20 % på alt fra Daniel Franck ved bruk av koden “dfvip” HER
Nå hopper jeg i finstasen. Bursdagsfest kaller! <3

29 kommentarer
    1. Heldige, heldige deg! Den ene jakken var finere enn den andre, og jeg hadde ikke klart å plukke ut bare én favoritt om jeg hadde måtte 🙂 De var nydelige alle sammen, og du så ut som en drøm i den lyseblå trøyen <3 kos deg masse i kveld!

    2. hallooo, så mye fint!! heldige du<3 er den lilla anorakken utsolgt? finner den ikke på nettsiden dems, bare den rosa...

    3. Hei Marthe! Du er så heldig assa (MISUNNELIG!). Utrolig flotte klær da 🙂 Hvordan er formen din i dag etter gårsdagen? Ble det en bra kveld? 🙂 Håper du får en fin søndag 🙂 Her kommer familien etterhvert, på pølser og kake. Bursdagsselskap for MEG 😀 Hihi, gotta love birthdays. Klem<3

    4. Hei! jeg lurte på hvordan du redigerer bildene slik at to bilder kommer ved siden av hverandre i et innlegg? hadde blitt glad for svar! 🙂

    5. Hei Marthe! Så masse nydelige klær du har fått! Heldige deg! <3
      Anorakkene var superfine! Jeg fikk kjempelyst på en anorakk fra Daniel Franck selv, bare i den mørkeblå fargen. Derfor lurer jeg på om jakken er varm og kan brukes til vinteren med flere minusgrader, eller om du heller annser det som en høstjakke? 🙂
      Håper du hadde en alletiders lørdagskveld, og at søndagen også blir fin!
      Klem fra meg <3

    6. Hei :)) lurte bare på om du kanskje vet om noen rimelige og varme trenchcoats, som er fine nå til høsten?😊😊

    7. Julie: Hei! 🙂 Jeg har ikke vært så mye rundt i klesbutikkene om dagen så jeg føler jeg har litt dårlig oversikt på den fronten, men jeg skal på utkikk etter noen fine høst trenchcoats selv så finner jeg en skal du ikke se bortifra at jeg hyler ut 😀

    8. Siri: Hei Siri! 🙂 Tusen takk, jeg er så happy 😀 Daniel Franck jakken kan du bruke både på tur i høsttemperaturer og på skitur i fjellet. Anorakker er jo ikke særlig tykke, men de er vindtette så har du ullundertøy eller en god genser under så holder du varmen i all slags vær 🙂 Klem!

    9. Anonym: Hei! Jeg har brukt redigeringsprogrammet picmonkey.com 🙂 Du klikker bare på collage så kan du sette sammen både fem og ti og to og tre bilder 😀

    10. Ida Rygnestad: Hei Ida! Tusen takk 😀 Jeg er så fornøyd. Deilig med noen nye, gode og varme plagg i høstgarderoben <3 Formen er sånn halvveis! Hehe, jeg hadde ikke så mye innabords, men det ble en sen kveld, så jeg kjenner det litt likevel i dag. Hoho! Herlig med familieselskap. Spesielt når det er DU som skal feires. -Men bursdagen var ikke før onsdag ikke sant? 😀 Du må ihvertfall ha en knallsøndag med familien <3 Pølse og kake høres ikke feil ut! Klem

    11. hanne: Hei Hanne! Jeg kan heller ikke finne den på nettsiden, så det er mulig de ikke har fått den inn på nett enda? Hmm, jeg kan høre med dem! Kanskje de er utsolgt også <3 Jeg hører!

    12. Hei Marthe! Å, så godt formen ikke er så ille da 🙂 For både fyllesjuke og trøtthet er ingen god kombo, så godt du kun har trøttheten 🙂 Kanskje like greit regnet øser ned, så kan du nyte en innesøndag med masse kos og digg 🙂
      Stemmer det, onsdag er dagen 🙂 Du er god da<3 Nå får jeg hive meg rundt her, finstasen skal på 😀 Ha en fin søndag! Klem<3

    13. For noen nydelige farger, fikk lyst på alt jeg :p Men hva vil du si er forskjellen på den lilla og den rosa-lilla-plommefarga anoraken?
      Håper du har hatt en nydelig søndag <3

    14. Her var det mye fint. Skal kjøpe meg noe nytt ull undertøy til vinteren. Jeg har alltid pleid å bruke Kari Traa ullundertøyet. Har du erfaring med det? ( tenkte på forskjellen mellom det og Daniel Franck )
      Leste også i et innlegg at du ventet på nytt treningstøy i posten. Blir du sponset av x-life? Vet mange mindre blogger blir sponset av de, og det hadde vært kjekt og visst dine favoritter fra den butikken.

    15. Hvilken strl har du i djerv fleecejakken? Kjempefin! Kjøpte nettopp bambussettet du viste i et annet innlegg, og er nå på tur å bestille det i blått også! FOR et deilig sett!! Blir perfekt på hytta i vinter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg