The Lunch of my Life


He-rre-gud, så vondt jeg har i magemusklene. Jeg er sikker på at jeg forbrant flere kalorier enn jeg fikk i meg under dagens lunch. Tror nesten aldri jeg har ledd så hardt i mitt liv. Føler meg seriøst som en fredsmegler på lunch med Kristina og Geir. De er som knoll og tott. I det ene øyeblikket blir det utvekslet komplimenter, og i det andre diskuteres det høylytt om alt mellom himmel og jord. Jeg ler meg alvorlig talt ihjel der jeg sitter og hører på Geir protestere seg svett på alt Kristina vil investere i. Åh, det er så fantastisk underholdende at hvis ikke tv 2 snart kommer til Kristiansand og lager tvserie av disse lunchdatene, blir jeg nødt til å ta det i egne hender. 

Geir: I hvilket land er Moules frites nasjonalretten?
Kristina: I Paris!! Frankrike!! 
Marthe: I Belgia!
Geria: Jaaa! Marthe hadde rett!!
Kristina: Jaja, ingen tvil om hvem som er din favoritt ihvertfall….

Kristina: Hva er det som gjør at du liker Marthe så mye bedre egentlig?
Geir: Hmm.. Det er bare noe med utstrålingen!
Kristina: ……….


Kristina: Hvem betaler? Tar du denne Geir?
Geir: Ja, assa i dag spanderer jeg på Marthe. Ikke på deg i dag Kristina.
Kristina: …….. Fy søren.

Kan ikke annet enn å elske og være Geirs favoritt!
Ler meg ihjel! <3 Tror kluet er å handle mindre bil Kristina..

19 kommentarer
    1. Haha! Ler meg i hjel! Forresten er det ikke rart at Kristina trodde Frankrike! Retten er nesten like populær i Frankrike!
      Herlig innlegg!

    2. Kaia Matilde: Hehehe! Ja, jeg hadde nok og sagt Frankrike hadde det ikke vært for at jeg var i Belgia i fjor høst 😀 De turtelduene der altså. Jeg dæver <3

    3. Så koselig innlegg. Ler meg ihel. Men du: Jeg leste innlegget først på Kristina sin blogg siden jeg så link på side2 underholdning. Vet du har skrevet at du også nå er side2 blogger, men hvilken kategori ligger du under da jeg ikke kan finne deg på siden deres? Ingen av dine innlegg kommer opp der under underholdning slik alle de andre bloggerne sine innlegg gjør.

    4. Kathrine: Hihi! <3 Hmm, jeg trodde jeg skulle ligge under livsstilsblogger-kategorien? Finner du meg ikke der så tror jeg ikke du finner meg noe sted, og da må jeg bare si ifra, så vi får ordnet det! 🙂

    5. Hei Marthe! HAHAHAHAHAHA!!!!!!! Sorry alle utropstegn, men jeg dævva av snappene til Kristina i dag! Ååååh 😀 Hun og Geir altså – haha! Kan jo ikke annet enn å le. Takk for dagens latter 😀 Snapstoryen har jeg kanskje sett 10 ganger allerede, og skal helt klart se den et par ganger til før kvelden er over. Dere tre altså – trekløveret 😀 Håper du har en fin torsdagskveld 🙂 Planen min er tven, en kopp te og noe digg, endelig er jeg MYE bedre i form! Hurra 🙂 Klem<3

    6. Ida Rygnestad: Hehehe! Ja, de var helt fantastiske. Skulle egentlig bare hatt et kamera rullende under hele lunchen, for jeg satte alvorlig talt og brakk meg av latter gjennom hele måltidet <3 De der to er helt hysteriske sammen! Herlig å høre at du er blitt mye bedre 😀 Endelig! <3 Kos deg masse med tvkos, te og digg. Her får jeg snart klissebesøk. :') Klem

    7. Det står underholdning helt oppe på siden din. Det er det kategorien heter, da det ikke er en egen livsstils kategori. Jeg finner deg ikke hverken der eller der det står våre bloggere. Litt dumt for det er ofte der jeg sjekker de siste innleggene.

    8. Hei fine deg! Jeg er ny leser av bloggen din og ble veldig nysgjerrig på hvem Geir er? Typ hvordan relasjoner dere har? I samme slengen må jeg bare få si at du er slående vakker <3 elsker bloggen din!

    9. Julie: Hei hei! Så hyggelig å høre at jeg har en ny leser her 😀 Geir er regnskapsførern til både Kristina og meg. Han har ført regnskapet vårt i ihvertfall 2 år nå 🙂 Kanskje 3 for Kristinas del. Tusen takk for det Julie <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg