15 things i wish i knew earlier…

♥ Du kan lære fantastiske ting av feilene dine, når du ikke er for opptatt med å nekte for dem.

♥ Sannsynligheten for at du finner drømmemannen på en bar klokken 02.00 om natten, er ikke så stor. Kjærligheten finner deg når du minst venter det. I stedet for å bruke penger og tid på nattklubb-hunting om lørdagskvelden, bruk denne tiden til å jobbe med deg selv. -Så vil du ha noe å tilby, den dagen drømmemannen dukker opp.

♥ Å være snill og lojal betyr mer enn å være intellegent, talentfull, pen og populær.

♥ Kommentarer som blir sagt bak venninnens rygg vil av og til nå ørene hennes. Vær enten:
1. Snill 2. stille 3. eller forberedt på å ta konsekvensene.

♥ Å være sexy betyr ikke å se ut som sex. Det er HELT okei å bære en shorts som dekker rumpa.

♥ Du kan ikke forandre på noe du nekter å konfrontere.

♥ Venner og drikke-buddies er ikke det samme.

♥ Det skjer forferdelige, urettferdige, og vonde ting i verden. Det går ikke nødvendigvis ut over deg, men ikke hør på de personene som prøver å fortelle deg at det ikke kan gjøres noe med. Det er veldig mange ting som kan bli bedre, hvis du gjør en forskjell.

♥ Stol på ditt eget instinkt. Føles det ikke riktig, så er det mest sannsynlig ikke det. Magefølelsen er ofte spot-on!

♥ Lytt til kroppen din. Ikke gjør som med bilen, og overse de små signalene som varsler om at noe er galt. Det kan også være lurt å fylle på med riktig bensin. Bare fordi kroppen ser bra ut på utsiden er det ikke sikkert alt står bra til på innsiden.

♥ Det er i vanskelige tider du finner ut hvilke venner som genuint bryr seg om deg.

♥ Å tenke positivt kan endre hele tankegangen din, som igjen kan endre hele livet ditt. Tankegangen kontrollerer følelsene dine, og følelsene dine påvirker måten du ser verden på. Eneste forskjell på en regnfull mandag og en solfylt fredag er ditt eget perspektiv.

♥ Latter er beste medisin mot stress. Sett.Av.Tid til å le. Døgnet har 24 timer. Det er faktisk mer enn nok.

♥ Følelsen av å gi er bedre enn følelsen av å skylde. Har venninnen din skyldt deg 200 kroner siden mars i fjor? Drit nå i det. Ikke vær en gjerrigknark. Noen ganger har du god råd. Andre ganger har venninnen din det. Har dere et godt vennskap som skal vare livet ut, så skal du se at det til slutt vil gå opp i opp.

♥ Hvis 1000 mennesker har fortalt deg at brynenene dine ser sinnsyke ut.. Vel, da gjør de mest sannsynlig det.

Ny uke, nye punkter! Hihi. Håper dette ga noen der ute litt å tenke på <3

Work on yourself?and keep working. A guy is never the missing ingredient in your life. Being in a relationship won?t make you whole,  it won?t heal your pain,  and it won?t give you fulfillment. A good relationship can certainly enhance these areas, but it can never fill that space entirely. Your focus should always be on being your best self and pushing through anything holding you back from getting what you want out of life. – See more at: http://www.anewmode.com/dating-relationships/relationship-lessons-knew-sooner/#sthash.Ug9j1KrW.dpuf
42 kommentarer
    1. Elsker slike innlegg! Akkurat nå har jeg utrolig vondt i hodet men en naturfagprøve kommende og står mellom å høre på kroppen og legge meg, eller om jeg heller skal øve på spreng, og om jeg kjenner meg selv rett er jeg nok oppe til kl11, og skriver til blyanten brekker hehe. Kanskje ikke det beste for kroppen..

    2. Åå, var veldig mange gode “tips” opgså, selvom det fra din side bare var punkter 🙂
      Jeg likte innlegget supergodt, og likte at du avsluttet innlegget med humor 😀

    3. Jeg elsker sånne innlegg!:) Det er så mye her som stemmer, og mye av det skal jeg huske på videre:) ha en flott kveld videre, vakre Marthe:)

    4. Anonym: <3 Bare ikke sitt oppe så lenge at hodet ditt ikke lengre vil ta mer inn. Da er det bedre å finne sengen å våkne opp uthvilt i morgen! 🙂 Lykke til på naturfagsprøven! Klem

    5. Hedda Kalfoss: <3 Tusen takk Hedda! Det er små ting som er så sant, men som vi kanskje ikke går rundt og tenker over til enhver tid. :') Synes det er litt koselig å bli påminnet dem en gang i blant. Ha en super tirsdagskveld du og Hedda! Klem

    6. Heisann! Veldig fint innlegg, og elsker bloggen din 😀 Kan du fortelle hvor kjolen du har på deg i første bilde er fra? Ha en fin kvled videre<3

    7. Heihei, ååå disse innleggende er så utrolig fine! Du sprer så mye glede at man begynner jo å smile bare ved å lese det du skriver! <3 Stå på dyktige deg! PS: hvilke mail kan man kontakte deg på?

    8. Tusen takk for ett fint innlegg. Du er “spot on” her.
      Håper mange leser dette og tar det med seg i hverdagen. Gode råd kan ikke høres for ofte 🙂

    9. Elsker å lese slike innlegg som dette! 🙂
      Du sprer hverdagsglede og en dose gode råd som jeg trenger iblant hvertfall 🙂

    10. Hehe, morsomt at du skriver “Sannsynligheten for at du finner drømmemannen på en bar klokken 02.00 om natten, er ikke så stor”, også møtte du din på tinder! 😀 Men jeg møtte faktisk min kl 2 på bar, haha :p

    11. masse sannheter her…….klarer du ikkje smile…..omgi deg med noen som får deg glad elelr sen en morsom film eller noe som kan hjelpe deg.
      Noen ganger hjelper det å gråte…..tårer har ulik kjemisk oppbygging….gledestårer er noe annet enn sorg og stresstårer må du slippe ut -de inneholder ting som ikkje er bra for kroppen…grin i vei om du må eller vil alene eller med venn.
      I en periode var eg helt utslitt og da gikk eg i dusjen og gren…..utrolig befriende…følte at vannet rant av alt møkket og tårer frigjorde stress
      Nå sipper eg bare av søte filmer eller reklamer eller dyrevideoer på youtube hahahaha :D:D:D:D
      <3

    12. Åh, jeg blir altså så glad av å lese bloggen din! Ikke så ofte jeg kommenterer, men nå følte jeg for å legge igjen en liten kommentar. I det siste har jeg faktisk blitt mye flinkere til å se det positive i ting og være takknemlig for det jeg har, og det er mye takket være deg og dine inspirerende innlegg! Ha en finfin dag <3

    13. Du er så flink, og jeg blir sååå glad av å lese bloggen din Marthe! Fortsett med det gode arbeidet du gjør, du vil nå langt 😀

    14. Punkt nummer to er jeg så enig i! Det er SÅ viktig å ha noe å tilby en eventuell drømmemann! Det burde nesten vært pensum på skolen. :)Først når jeg hadde blitt fornøyd med meg selv fant jeg min drømmemann, så jeg tror nok det stemmer. Bloggen din er superinspirerende og fin! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg