Uken som gikk…

Ukens høydepunkt… Dette har vært en skikkelig bursdagsuke for min del! På mandag ble jeg 23 år, og dette feiret jeg med min store favoritt, som overrasket meg med tidenes bursdagsgave! 19 november drar Daniel og jeg til Island for å fly i helikopter og dra på hvalsafari!! Herregud som jeg gleder meg. <3 Onsdagen må jeg også si var helt super. Jeg dro på filmkveld til Annika og ble møtt med ferdig middag på bordet, gave og vin. -Og etter en times tid kom også Malene inn døra med gave og hånda full av ballonger. Blomster og kort av Kristina fikk jeg også denne dagen. Ah, for noen deilige mennesker jeg har i livet mitt <3 Denne uken har bare vært upåklagelig.

Ukens latter… Morgenen da Daniel skulle reise på jakt og jeg skulle si farvel. Han har nylig lært meg at “lykke til” i jaktsammenheng betyr ulykke, og at uttrykket man må bruke er “knekk og brekk”. Dette er noe han tar veldig seriøst, så skulle noen på jobb ønske han “lykke til” før avreise, er hele helgen hans ødelagt. Vel.. Det var tidlig om morgenen og hjernen hadde ikke riktig våknet enda! Ordene bare glapp ut i det jeg ga ham en farvel-klem, og det blikket han ga meg i det jeg slapp taket i han og hastet hendene opp foran munnen i stedet.. Jeg ler så jeg griner. Det var et blikk av ren fortvilelse. <3 Aldri sett maken… Lenge leve overtroen! Hehe.

Ukens cravings… Gule plommer. Like bra som lørdagsgodt det! Sjokoladekaken Daniel og jeg spiste mandag kveld har jeg forresten også tenkt på hele uken. Det er sjokoladekaken til meny, og den er bare RÅ.

Ukens gullkorn…
Jeg er med Kristina på bilshopping…
Marthe: Har de ikke porschebutikk i Kristiansand?
Kristina: Nei, jeg spurte mamma, men hun sa nei..
Marthe: Er du sikker?
Kristina: Nei!! Vi googler det! Kanskje hun bare sa det fordi hun ble redd.

Ååå… Geir hadde drept henne om hun til neste møte kom rullende i en porsche. <3

Ukens sang… Wildest Dreams av Taylor Swift. Drømmer meg bort i musikkvideoen. <3

Nå er det søndagsmodus for alle penga her!
Med kakao, krem, og inspirasjonsblad.. <3

15 kommentarer
    1. Hei på deg. Du stråler virkelig godhet du Marthe! <3 Så bra at du er fornøyd med bursdagsuka di 😀 Det er alltid koselig når folk gjør det lille ekstra for deg 🙂
      Men du, jeg mener å huske at du skrev et innlegg om hvordan komme over kjærlighetssorg for en stund siden, men nå klarer jeg ikke finne det. Kjæresten slo opp på torsdag, så kunne vært greit med noen tips for fy faen dette gjør vondt...

    2. Herlig! Bra du koste deg 🙂
      Stikk innom bloggen min, jeg har lagt ut et innlegg av bilder jeg har tatt i dag. Håper du liker dem! 🙂

    3. Ååh, du er så skjønn du, Marthe! Du setter alltid så stor pris på ting, og det gjør det til en fryd å lese bloggen din! <3 Det virker som du har hatt en helt fantastisk uke, og det fortjener du virkelig! Det er søndagsmodus her i hjemmet også; en varm kopp te, kosesokker, Netflix og hunden ligger godt tilrette i fotenden av senga! Akkurat slik jeg liker det. Ha en super søndag videre!

    4. Carina: Høres herlig ut 🙂 Jeg har akkurat knipset kosestunden min, så nå skal dere oppdateres en andre gang, før jeg logger av for kvelden! Håper du og hunden får en superdeilig avslutning på uken. <3 Klem

    5. Aaa så gøy å du skal reise til Island 🙂
      Hilsen,
      Jenten frå Island som elsker å følge dit blogg😀

    6. jeg ELSKER uken som gikk innleggene dine! du klarer å formidle så mye morsomt som jeg ikke har sett maken til på noen annen blogg 😀 haha, jeg sitter bak skjermen å ler som en annen tulling hver eneste uke! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg