Reach for the stars

Åååå! Se hva jeg ble møtt med på dagens lunchdate. Jenta hadde pokkeren meg kjøpt en diger, blomsterbukett med femten rosa roser i! -Også det herlige kortet til. Jeg dør seriøst av sånt. Nå står de og lyser opp i vinduskarmen min her, med kortet fint plassert ved siden av. <3 Det var så herlig å se Kristina igjen. Skravla gikk i ett, og vi storkoste oss med de deilige salatene våre. Altså, salatene på Bønder i byen… HELT himmelske!

For en heldiggris! -Og for ei venninne <3

Dette her blir en skikkelig sosial onsdag for min del! Planen nå er nemlig å spise middag sammen med Annika. Jeg har bare såvidt pratet med henne over telefonen de siste ukene, så nå gleder jeg meg skikkelig til å se henne igjen, skravle litt og kanskje til og med snurre en film? Jeg blir ihvertfall hos henne helt til svarte natten, og kamera blir med! Hihi, hun ble akkurat advart så nå tipper jeg hun har stormet inn på badet for å finne frem sminkepungen. Ikke bare bare å være bestis med en blogger <3 Klart girlsnights må dokumenteres!

Se på den dama da! Lyser opp hele byen hu <3
Håper deres onsdag er like fin. -Til tross for litt surt høstvær!

24 kommentarer
    1. Rosene var utrolig vakre!:D du er veldig heldig som har så vakre og gode venninner rundt deg:) ha en flott kveld:)

    2. Årrh så utrolig fine blomster! Du har så hærlige venninner Marthe!
      Forresten jeg bare lurer på noe angående de bodyscrubene du laget for en stund siden. Jeg tenkte jeg skulle lage meg en variant med den kokosnøtt oljen som en bursdagsgave til en venninne. Men da jeg kom hjem idag så innså jeg at jeg hadde klart å prestere å kjøpe feil type olje, altså den uten noen duft. Så jeg bare lurte på om den med sitron funket bra og om du kanskje har forslag til noe annet jeg kunne tilsatt for å få den til å lukte godt?

    3. Love: Heisann! Ja, de er gode som gull hele gjengen <3 Angående bodyscruben så gjør det ingenting at du har kjøpt feil olje. Man kan lage bodyscrub av matolje også, og det lukter jo heller ingenting. Du tilsetter bare en god dose sitronsaft så lukter scrubben superdigg! 😀 Så lenge kokosolja du har kjøpt ikke lukter vondt, så kan du fint bruke den og bare tilsette sitronsaft i stedet. Det kommer til å bli superbra! 🙂

    4. Det så deilig ut! Jeg kom på nå at jeg helt glemte å gratulere deg med dagen! Gratulerer så mye, og jeg håper dagen var like bra som du er <3 Du er en utrolig herlig jente som sprer så mye glede i hverdagen. Jeg heier på deg! Du må ha en herlig middag med Annika også må du hilse henne så mye fra meg. De venninne dine trenger jo også litt skryt. De virker jo herlige alle sammen. Også så vakre da! Klem <3

    5. For en dag og for noen jenter 🙂
      Hun er så søt Kristina eg er så griseglad for hun fikk deg tilbake på blogg.no -eg takket henne for det :D:D
      men er så vittig når dere spiser ser hun alltid ut til å velge så sunt,mens du velger noe som er GODT likssom……enda vet eg jo at hun spiser godterier og usunn mat like ofte som deg hahahaha
      Husker engang du hadde noe biff og chips eller noe sånne greier og hun hadde salat eg bare hahaha 😛 Hun er jo sunn da,eg bare vet hun også liker å godte seg;)
      ha en fantastisk kveld med din venninnen <3

    6. Utrolig flotte roser. Vel fortjent. Det er jo mot stjernene du er på vei 😀 Hvordan går det med rabattkoden fra personlig almanakk, har du fått hørt med de om det er mulig?

    7. Heldiggrisen 😉 Kos dere med middag!! Snurring av film er absolutt anbefalt! Jeg sluttet tidlig på skolen i dag, så noen venninner samlet seg og så TO filmer 😀 Ikke så aller værst på en onsdag, hihi! Nå må lekser gjøres, MEN det er absolutt ikke ille med en så avslappende dag bak seg<3

    8. For noen vakre roser! Ser ut som dere koste dere masse 🙂
      Så lurte jeg på en ting, den hvite toppen med åpne skuldre som du har på deg på snapchat, hvor er den fra?:) Den var så fin!!

    9. Så koselig 😀
      Gratulerer så mye med overstått forresten! Har ikke hatt mye tid til å lese blogger de siste dagene, men må jo gratulere deg fordi 😉 Gleder meg til å se bilder fra den kommende Islandsturen deres også 😀 kos deg videre!
      Klem <3

    10. cuskima: Hehehe, ja jeg husker det innlegget hvor jeg satte med cola og en tallerken som var større enn meg selv, mens Kristina hadde gått for salat og et glass kaldt vann. Jeg tror ikke hun bare velger det fordi det er sunt heller, men fordi hun faktisk liker det bedre! Haha, skulle nesten ønske jeg hadde det på samme måte. Det ville blitt så mye enkler når forbrenningen slutter å fungere 😀 Tusen takk! Jeg hadde en kjempekveld med to venninner i går. <3 Håper du fikk en fin onsdag selv Lin <3

    11. Hege: Tusen takk! <3 Jeg har ikke fått noe respons på mailen min! Jeg sendte forespørselen til en adresse jeg mailet hyppig med da vi hadde et samarbeid for flere år siden da. Mulig den ikke er i bruk lengre. Jeg skal se om ikke jeg finner en mailadresse på nettsiden deres i stedet 🙂 Takk for påminnelsen! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg