Knoll og tott <3

Knoll og tott har inntatt plassene sine i sofaen for kvelden! Moren til bestis sendte melding for noen timer siden og spurte om ikke hun kunne få ta ham med på en tur, så nå ligger han som som et slakt ved siden av meg her etter å ha vært med mormor på skogstur. Hihi! Perfekt ettersom jeg har planer om å glane på Skal vi danse resten av kvelden. Jeg er vel ikke alene om det? Jeg har allerede plukket meg ut en favorittdeltaker jeg! Adelèn! Den unge dama var jo helt RÅ! Jeg var akkurat i ferd med å sovne etter å ha sett fem deltakere danse på et nivå som var litt så som så.. -Og vips der kom den yngste inn på dansegulvet! Nei, Adelèn har fått en ny fan.

Hva gjør dere på denne lørdagen? Sånn utenom å lese blogg? Dere har forresten kanskje lagt merke til at det lange håret er tilbake? Oh well… Jeg kjøpte meg et sett Clip on extentions i Danmark.. Det kostet 99 kroner og da kunne jeg ikke dy meg. Hoho, kvaliteten er elendig, men jeg skal jo bare ha det i ved spesielle anledninger! Åja, og når min kjæreste nummer 2 kommer på besøk for å se Skal vi Danse med meg <3

Klart jeg må pønte meg for denne kjekke karen!

Ååå <3 Se på han da! Har savnet han siden forrige lørdag jeg!
Håper det står bra til med dere alle <3 Dere er så gode.

11 kommentarer
    1. Har heiet på Adelen siden jeg fikk høre at hun skulle være med, hehe 🙂 Hun er jo råflink!! Vi får stemme henne frem slik at vi kan sitte og se på henne hver lørdag frem til finalen<3 Du blir med på det, sant? 😉 Kos deg masse med den kjekke karen din i kveld, han er flott!

    2. Så koselig! Kjenner jeg trenger en hund i livet mitt altså. Begynner jo å småhyle for meg selv hver gang jeg ser en hund på gaten. Tror kjæresten blir litt flau (kan ikke skjønne hvorfor?!) hahah 😀 Selv heier jeg litt på Samuel jeg, men det er kanskje litt grunnet at jeg er bergenser også 😉 Ha en fin helg videre, fine deg!

    3. eg fikk en kjempelur idag i natt om å ta permanente krøller…problemet er jo at siden eg har langt hår tok det jo pinadø nesten 3 timer å RULLE OPP -så skal du ha i alle greiene og skylle mellom og bladibla…..så eh ja eg er jo våken enda…fordi nå må jo håret tørke….så eg gleder meg til å se resultatet. Planen er sånn litt mer krøll enn beachwaves men IKKJE puddel så eg har rullet litt løsere og på større spoler…
      Syns Adelen var flink,men eg er da Bergenser og halloen…..charmies fra Berserk med sånne manerer og flørting og respekt for damene……sukk….han har mitt hjerte <3
      Eller er jo Gunvor Hals helt fantastisk,bare veldig uheldig timing for henne -noe emr sprulende enn henne skal du lete lenge etter 🙂
      kose deg med hundene dine -eg venter på krøllene skal tørke 😀
      nattinatten <3

    4. Hei Marthe!
      Jeg må bare si: FOR en kropp du har!! Jeg dauer nesten.. Hvordan får du det til!? Det virker som du koser deg med alt du ønsker (pizza, godis, dessert..) Når du bestemmer deg for å spise usunt passer du da ekstra godt på å ikke spise mye? f.eks. som å forsyne deg bare én gang? Det klarer aldri jeg.. hehe!! Det hadde vært veldig kjekt med et blogginnlegg hvor du viser oss en “typisk” matdag for deg!!
      Leser bloggen din hver dag! Er et must å titte innom!
      Klem!

    5. Stine: Selvfølgelig! Jeg har gått på den der “glemt å stemme” smellen alt for mange ganger. I fjor stemte jeg som bare det på Linnea, og i år er det Adelen som får stemmene mine 😀 Tusen takk Stine. Vi storkoste oss. Det håper jeg du og gjorde 🙂

    6. Charlotte: Hahaha, jeg er akkurat lik! Klarer nesten ikke beherske meg når jeg ser en narkohund engang. <3 Ler meg ihjel! Tusen takk Charlotte. Håper du fikk en fin lørdagskveld selv 🙂

    7. cuskima: Oooi! Spennende 😀 Det der må du fortelle meg hvordan går Lin! Krysser fingrene for at du ikke ender opp som puddel 😀 Hehe! Dere bergensere altså.. Holder alltid sammen! Jeg kjenner jeg trenger en uke eller to til på å lære meg navnene. Jeg visste omtrent bare hvem tre av deltakerne var jeg. Gunvor Hals hadde jeg aldri hørt om, men hun var ei helskjønn dame hun også! :’)

    8. Mina: Herlighet, takk! Jeg har skrevet et slikt “en matdag i bilder” innlegg tidligere i sommer. Dette kan du lese her: http://martheborge.blogg.no/1438600463_maten_i_min_vanlige_h.html

      Når det kommer til mengder og porsjoner av usunnheter så er jeg veldig dårlig selv. Står det en bolle med chips på bordet så stopper jeg ikke før den er tom. Det samme gjelder sjokolade. Derfor sørger jeg for å ikke ha en chipsskål på bordet hver kveld, men kanskje 1 gang i uken. 🙂 En bolle på en tirsdag eller en porsjon dessert etter middag på en helt vanlig mandag synes jeg er helt greit, men jeg prøver å la være å sitte og trykke i meg godteri om kveldene <3 Det gir meg jo ingenting!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg