Antrekk – 290815

Happy saturday! Gjett hvem som har vært på shoot i formiddagssola? Klokken 12.00 i dag, ble jeg plukket opp av en kamerat ved navn Daniel, (nei ikke min Daniel), og kjørt til en fin, liten lokasjon for dagens antrekksshoot! Daniel er nemlig midt i opprettingen av egen blogg, og ettersom han hadde fri fra jobb i dag bestemte vi oss for å ta turen ut i finværet og hjelpe hverandre med litt bloggbilder. Genialt! Nå krysser jeg bare fingrene for at han likte bildene slik at dette kan bli et fast rituale! Hoho. Endelig blir Kristiansand en herreblogger rikere dere!

Kjolen jeg har på meg er den samme som jeg viste på kleshengeren i går. Både den og skoene er fra Nelly, mens beltet er gammelt og fra Gina Tricot. Håper dere liker det! Nå får jeg besøk av Kristinemor hvert øyeblikk. Hun skal bare innom for å levere hunden sin for lørdagskvelden. Hihi, åjada! Marthe vil heller sitte hjemme alene og se premieren av Skal vi danse enn å feste med venninnene. Er det litt trist eller? Det er vel fjerde lørdagen på rad? Heh! Jeg får ta igjen det sosiale på hagefest i morgen. I kveld vil jeg bare kose meg med hund, blogg og tv. <3 

Kjolen er til salgs førstkommende mandag! -På 23 års dagen min. Wuhuuu! Dere kan jo bare våge å glemme å gratulere meg <3

Hehehe.  <3 Ha en deilig lørdag så lenge!

27 kommentarer

Siste innlegg