Happyfeet – Et fotkit som fungerer!

Annonse

Endelig! Dette produktet har jeg gledet meg skikkelig til å dele med dere! Har dere hørt om happyfeet fotstrømpe? Vel, sliter du med hard hud under føttene, så bør du fortsette å lese. En happyfeetstrømpe fungerer nemlig ikke som en meningsløs “facemask” for foten. Dette er en ordentlig, sterk behandling som ved hjelp av fruktsyre får all død hud til å løsne. -Også bare i løpet av bare noen dager! All hard hud rett og slett flasser av foten, og etter 2-7 dager sitter du igjen med babymyke føtter! Har dere hørt noe så digg? For å teste ut produktet må du klikke hjem en happyfeetbox, og hva denne boxen inneholder har jeg remset opp under her.

– Første happyfeetbox inneholder –
♥ Myke kosesokker ♥ Essentials Fotkrem i frisk duft ♥ Fotfil ♥ Happyfeet behandlingsstrømper

Og alt dette får du nå for 99 kroner! Konseptet bak Happefeetboxen er omtrent likt som ved shaibox, for dere som nå er blitt kjent med det! Man får en ny Box hver tredje måned, og prisen på de neste boxene vil være 299kr. -Men det er ingen bindingstid, så skulle du bare ha lyst på denne ène happyfeetboxen så kan du si opp med en eneste gang. Vil du derimot opprettholde de myke føttene, vil jeg råde deg til å kjøre en behandling hver tredje måned. Det skal både jeg gjøre! Aldri mer hard hud og aldri mer gamle, stygge gnagsår. <3

Klikker du hjem Happyfeetboxen nå så er du også med i trekningen av å vinne en hvit Apple Watch til verdi av hele 4500kroner! Kanskje sitter du om noen uker igjen med både splitter ny klokke og to silkemyke føtter?

Slik gjør du:
1. Klipp hull på fotsokken, og stikk føttene oppi.
2. Len deg tilbake med en varm kopp te, og en episode med favorittserien.
3. Etter 90 minutt, trer du føttene opp og ut, og spyler dem i dusjen.
4. 1-3 dager etter dette, vil du begynne å miste den døde huden. Du behøver ikke å gjøre noe som helst! Ikke riv, pell eller fil. Huden flasser av helt av seg selv! Hvor mange dager føttene bruker på å kvitte seg med all overflødig hud, kommer an på hvor hardt du er rammet. Jeg hadde babymyke føtter èn uke etter behandlingdag.

Når hele prosessen er overstått og føttene føles som nye, smører du deg inn med et lag Essentials fotkrem, hopper i kosesokkene og lar kremen trekke inn over natten. I mean…. HEAVEN! Jeg har ALDRI hatt så myke føtter som dette. NB: Ikke gå i åpne sandaler akkurat i starten av behandlingsprosessen. Det kan bli litt grisete!

Måtte dere også få oppleve magien bak Happyfeetboxen.
Spør hvis dere lurer på noe! Dere bestiller den for 99kr HER.

12 kommentarer
    1. Dette høres supert ut! Skal bestille med én gang 🙂 Men hva med de 1-3 dagene hvor føttene flasser? Skal man ha sokker på?

    2. Kan du lage et innlegg med fine lange kjoler? Tipper det er en del studenter som skal ha ball, og trenger inspirasjon ☺☺

    3. Karianne: Javisst kan jeg det! Det blir nok fra nettbutikken Nelly i tilfelle, men det kan jeg alltids gjøre. 🙂 Nelly er den eneste nettbutikken jeg handler fra selv om dagen. Hater disse toll og momsregningene som kommer ved siden av pakken fra andre utenlandske nettbutikker 🙂

    4. Kanskje jeg må bestille meg det her så jeg er klar for kommende sydentur 😀 Men hva skjer med din insta for tiden? Der har du et forbedringspotensiale..

    5. Silje: Å du, det tør jeg ikke svare på. Er det oppå foten du har tatovering? Du blir nemlig bare våt under foten av disse sokkene, så så lenge du har den over så skal det nok gå fint. Mye mulig det går fint uansett altså, men jeg vil ikke bli saksøkt om jeg tar feil. Hehe! <3

    6. Kathrine: Ja, jeg har en tendens til å glemme bort instagram altså! Det blir så mye med både blogg, snap og insta 🙂 Men jeg prøver ihvertfall å oppdatere godt på de to andre frontene da!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg