A.U.T.U.M.N ♥ Inspiration

Hei og hopp alle sammen! Nå er jeg tilbake i Stavanger jeg, etter et helt fantastisk døgn i Aalborg! Det ble ingen oppdatatering på dere fra båten likevel! Da tante og jeg kom ombord, opplyste nemlig kapteinen om at vi ville få 4 meter bølger like etter middag, så så fort maten var inntatt, bestemte vi oss for å ta hver vår sjøsyketablett og finne sengen i en fei, i håp om å sove over bølgene! Hihi, med mitt sovehjerte var jo det null stress, men det var verre med tante som ble liggende søvnløs og følge bølgene hele natten. At den dama holdt ut 8 timer med intens Marthe-shopping morgenen etter er bare et under. Hoho! Halv åtte var båten fremme i Hirtshals og da var det bare å komme seg til Aalborg for en real runde med handling! Åh, som vi koste oss. En diger handlevogn fylte vi opp, og timene bare fløy avsted til skravling, shopping, god mat og kos <3




Klokken 20.00 i går kveld var vi tilbake ombord, og etter nok et deilig buffèmåltid fylt med både skalldyr, biff og litt for mye dessert, bar det til sengen hvor jeg sov meg gjennom nok en humpete båttur. Hihi! Nå sitter jeg her, storfornøyd med splitter nye løpesko, støvler, klær, treningstøy og fire flasker vin. -Så fikk jeg søren meg en diger Kahler vase av tante i bursdagsgave! Som om ikke hele turen hun spanderte på meg, var nok. Fy søren <3 Tusen takk for en fantastisk tur tante! Jeg har kost meg glugg, og gleder meg allerede til neste jentetur.

Sett bortifra minuttene da jeg veltet ut innholdet i kofferten for å vise bestemor og bestefar gårsdagens innkjøp, har jeg brukt torsdagsmorgenen på å titte på gamle høstantrekk. Rett og slett i håp om å få litt ny inspirasjon! Disse antrekkene er plukket ut fra arkivet i 2012/13. Syntes det var litt morsomt å se tilbake, og la meg inspirere av gamle høstantrekk.. Mørkere farger, skinnbukser, strikk, og tykkere jakker. Sistnevnte skal jeg definitivt investere i snarest. Jeg er så lei av å gå rundt og fryse i mine  tynne vår-jakker, bare fordi de tynneste sitter penest på. Haha! Måtte butikkene fylles med alt for mye fint, for i år skal denne damen ta høstmoten med storm!



Jeg håper dere hadde en strålende onsdag selv i går!

24 kommentarer
    1. bloggleser: Bestemor kommenterte det nettopp og da sa jeg: Ser det har ramlet inn en kommentar allerde. Tipper det står “du har skrevet feil dag”. Haha! Takk, takk, nå er det endret 😀

    2. fremdeles feil dag, ikke at det er så nøye.. “brukt fredagsmorgen”
      Uansett utrolig gøy å se tilbake på gamle antrekk! 🙂
      På de bildene med bølger i håret, er det extensions eller ditt hår? var såå fint! <3

    3. Håper du hadde en super reise til Danmark <3 Jeg bare lurte på om jeg kunne lånt noen av bildene dine til et anbefalings innlegg jeg skriver? Jeg lager et innlegg om hvilke blogger jeg leser fast og du er en av de hehe 🙂 Ville hvertfall vært supert <3 Håper på svar, klem. Ha en fin dag videre fine deg

    4. Kos deg masse videre med besteforeldrene! Var superglad for sol i Kristiansand i dag, men nå er regnet på plass nok en gang, baaah! 🙂

    5. Emma Hulleberg: Nei så hyggelig! Selvfølgelig kan du det 😀 Du får legge igjen en lyd når innlegget er ute så skal jeg inn og titte 😀 Tusen takk Emma. En fin dag må du og ha <3 Klem

    6. ingrid: Hehehe! Sjekker bare at du leser hele teksten. Neida 😀 Tusen takk Ingrid. NÅ skal det være riktig 😀 Bildene med bølger i håret er extentions ja. Det var da jeg akkurat hadde satt på 55 cm hairtalk tapeextentions. <3 Elsket det!

    7. Men de tykke jakkene er jo nesten det beste med høsten, Marthe!! 😀 Lekre kåper er det beste jeg vet og jeg har altfor mange i skapet, så jeg er sikker på at du finner noen fine hvis du bare bestemmer deg for at de tynne ikke nødvendigvis er de peneste allikevel, hihi <3

    8. Loveit!
      Gleder meg så til høsten kommer, hvor man skal fylle skapet igjen, hvor man kan strikke sine egne gensere og bare kose seg i de store genserne med strømpebukser under og små støvletter!

    9. Hvor mange kàhlervaser trenger man egentlig? For meg holder det med en i hver størrelse, da de tar så altfor stor plass i leiligheten. Gleder meg derimot til lysestakene kommer i sølv og julekulene. 😀

    10. Hei! 🙂 Hvilket kamra og linser bruker du på de fantastisk bildene dine? Er det selvutløser du bruker eller hjelper noen deg? 🙂

    11. Anonym: Hei hei! Jeg har brukt Nikon D3000 og portrettlinsen Nikon 50mm 1,4 på alle disse bildene <3 Stort sett får jeg hjelp. Spesielt til antrekksbilder 🙂

    12. åhh fyyyy du er så babe, får bare lyst å grine :'(( Skulle ønske jeg hadde guts å kle meg i litt annet enn svart…

    13. Jeg husker faktisk de fleste,hvis ikke alle antrekkene over her. Også er det så lenge siden hehe 🙂 Spent og se høst antrekkene dine i år. Høsten er definitivt min favorittårstid av mange grunner 😀 Godt og høre at dere hadde en fantastisk tur,bortsett fra bølgene da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg