Uken som gikk…

Ukens cravings… Jeg tror ikke jeg har hatt noen spesielle cravings ,men jeg har hatt en skikkelig usunn uke med både nutellapannekaker, hjemmebakte nonstop kjeks, pizzabakeren og oreodessert full av kremost og sjokolademoussè! -Men jeg har trent, og da er alt lov <3 No worries. Kroppen føles så bra at!

Ukens innkjøp… Jeg kjenner meg nesten litt stolt, for de siste 2 ukene har jeg nesten ikke brukt en krone. Jeg har kjøpt mat, og jeg har kjøpt noen ingredienser til forskjellige DIY innlegg, men ved unntak av det, har kronene gått i sparegrisen! Neste søndag skal jeg derimot ha masse å vise frem under “ukens innkjøp”. Jeg har nemlig ikke tenkt til å reise helt tomhendt hjem fra Danmark! Eller forresten! Solsikkene får bli denne ukens kupp.



Ukens nedtur… Vi har hatt et helt nydelig vær i Kristiasand hele uken, og jeg har ikke benyttet meg av anledningen til å dra ut en eneste dag! Jo, èn dag var jeg ute og nøt sola, men bortsett fra fredagen har jeg tilbrakt mesteparten av uken innendørs. Det er kanskje litt trist? Jeg kjenner meg mett på å ligge å late meg i solen, men en tur med bærplukking eller noen timer på havet skulle jeg selvfølgelig veldig gjerne hatt.

Ukens sang… Aurora – Running with the Wolves. Jeg oppdaget først jenta da jeg så henne på Senkveld, og ble frelst av hele vesenet. Heldige vi er som har en så spesiell artist i Norge <3 Også så ung!

Ukens film… Denne uken tenkte jeg faktisk jeg skulle dele en youtubesnutt med dere! Jeg kom over den på facebook i går kveld da en gammel kjenning la den ut med en hetsende tekst til. Jeg syntes dama var helt rå jeg! Det er en deltaker i Romania got talent, og ikke vet jeg om hun er danser eller stripper, men det hun gjorde i videoen fikk meg ihvertfall til å trykke repeat fire ganger.. Hvor melder jeg meg på dansetimene hennes?

Ukens høydepunkt… Jeg må nevne tre ting, men jeg skal gjøre det kort og kjapt! 1. Torsdag, da Daniel og jeg hadde romantisk aften med krabbe, reker og oreodessert. Daniel overrasket meg med en bukett gul/røde roser, og vi bare nøt oss hele kvelden. Lo og pratet om alt mellom himmel og jord. <3 2. Fredag, da Kristine og jeg var med guttaboys ut til Øvrebø for å skyte på leirduer! Endelig fikk jeg kommet meg ut, og så på et sted som bare var helt latterlig idyllisk! Dessuten hadde jeg denne dagen leserrekord med over 30 000 lesere. Det var så absolutt noe å juble for! 3. Denne søndagen! Jeg fikk nemlig en telefon fra min kjære som har reist hjem fra jakt en dag før tiden. Det betyr at jeg får se han èn gang til før jeg reiser. Juhuuu! Det lukter klissesøndag lang vei <3

Ukens latter… Geir.. Han ringte meg her om dagen for å spørre om innloggingsinformasjon til nettsiden jeg sender fakturaene mine fra, og benyttet seg også av anledningen til å skryte litt av favorittkunden, og invitere seg selv på Borge-spandert lunsj. (Kristina og jeg har favorittkunde-stempelet annen hver uke)..

Geir: Du er så utrolig flink med bloggen Marthe! Den ser virkelig bra ut.
Marthe:
Tusen takk Geir. Den går skikkelig bra om dagen!
Geir:
Men du har fremdeles litt å gå på i prosentregning…
Marthe: Eh… Javel?
Geir: Ja.. Og jeg har på følelsen at det regner penger. Du skylder meg en lunsj!

Visste at alle de koppene med kakao ikke ville bli gratis…

Det var min uke, kortere oppsummert! Hvordan har deres vært?

23 kommentarer

Siste innlegg