27 filmer å snurre med familien!

Hei søndag! Ah, i dag har jeg ligget og dratt meg i sengen helt til for en liten halvtime siden! Det ble en sen kveld på meg og hundene i går. Jeg bestemte meg nemlig for å snurre filmen “The best of me” rett før midnatt, og ble liggende og hulke meg i søvn. Haha! Stakkars Thio trodde sikkert noe forferdelig var hendt, for klokken halv to i natt våknet han brått, hoppet hysterisk opp i senga, og la forbena over meg mens han slikket hele ansiktet mitt til sutringen tok slutt. Ler meg ihjel.. Jeg må slutte å se filmer av Nicholas Sparks. Det er like fælt hver eneste gang!

Jaja. Noe fikk jeg ut av all sutringen! Jeg ble nemlig inspirert til å skrive et innlegg med mine favoritt familiefilmer! De har meldt ganske fint vær store deler av landet denne søndagen, men kanskje det frister å snurre familiefilm når kvelden kommer? Her har dere ihvertfall hele 27 fine varianter å velge mellom! Er det noe jeg forbinder med familiefilm så er det glade historier, gjerne litt humor, en film med dyr, eller en film som er basert på en ekte historie. Sistnevnte digger jeg, så om dere skulle ha noen tips på lur til meg, så tas de imot med et stort gledeshyl! Jeg kunne nemlig tenke meg å snurre en slik film når alt av blogginnlegg er unngjort i kveld. <3

Dere har helt sikkert sett mange av disse filmene før, men er det ikke litt koselig å bli minnet på hvor mange gode, gamle filmer som er der ute? Jeg kunne sett absolutt alle disse filmene om og om igjen jeg! Ta Brigdes Jones foreksempel. Er det bare jeg som ikke går lei? Jeg dropper alt jeg har i hendene og hviner av glede når denne plutselig snurres på tv3 en lørdagskveld. Åh, nei ingenting er som en god, gammel feelgood film.

♥13 going on 30 ♥ Big Miracle ♥ Freaky Friday ♥ Matilda ♥ 17 again ♥ Bruce Almighty ♥ Dr. Dolittle ♥ An Unfinished Life ♥ We’re The Millers ♥ Evan den allmektige ♥ The Parant Trap ♥ We Bought a Zoo ♥Yours mine and ours ♥ Dolphin Tale ♥ The Perfect Man ♥ Kogerike for en lama ♥ Night at the museum ♥ Mr. Poppers Penguins ♥ Music & Lyrics ♥ Istid ♥ Moms Night Out ♥ Nemo ♥ Bridget Jones ♥ Mamma Mia ♥ The Magic of Belle Island ♥ E.T. ♥ Along Came Polly



Har dere noen familiefilmer å tilføye listen? <3

26 kommentarer
    1. Digge desse innleggene! Åh the best of me er såå trist😥 soul surfer anbefales!! Den er basert på en sann historie om bethany hamilton! Anbefales iallefall! Ha en fin søndag💕

    2. Haha, jeg elsker Bridget Jones! Den er så tragikomisk at det er helt fantastisk. Så foresten the longest ride etter at du foreslo den. Herregud for en fin film :’) :'(

    3. Ahh! Mamma Mia minner meg om barndommen min, hahah 🙂 Jeg har sett den VELDIG MANGE ganger! Tusen takk for tips, det er alltid kjekt å se gode gamle filmer igjen<3

    4. Hei Marthe 🙂
      Stikker egentlig bare innom for å fortelle hvor fantastisk inspirerende og flott du er. Er innom bloggen din flere ganger om dagen, og når jeg tenker meg om er det faktisk det første jeg gjør når jeg våkner. Haha. Nå hørtes jeg jo nesten litt creepy ut, men det er da noe med å starte dagen med noe som gjør deg glad, treningsmotivert og fornøyd, og den som gjør det gjennom skriblerier for meg, ja det er deg.
      Jeg ønsker deg en fantastisk søndag 🙂

    5. Her var det masse supre tips! De fleste har jeg sett, men det var faktisk noen nye her for meg også! Må få sett de snart😄
      Tips om filmer som er basert på virkelige hendelser: The blind side, the theory of everything, Argo, Unbroken, American Sniper.
      God søndag!😊

    6. Anbefaler “the blind side” og “the good lie”! Super bra filmer som får en til å tenke over hvor godt en sjøl har det. Ha en fin dag (:

    7. Takk for mange gode filmtips! Jeg hadde helt glemt bort E.T jeg, så den skal jeg helt klart se i kveld! Den er jo så koselig! Vet du hvor man kan finne den eller? Du er virkelig så flink til å oppdatere oss for tiden! Også så kreativ 😀 👍

    8. Tine: Ååå <3 Denne kommentaren! Tusen takk for gode, motiverende ord på søndagsformiddagen :') Setter stoor stor pris på slike tilbakemeldinger. Håper du får en super avslutning på uken i dag <3 Jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste med å holde bloggen oppdatert med innlegg 😀

    9. Vilde Kristine: Bare hyggelig! 😀 Den er på popcorntime ihvertfall. Søkte den opp nå 😀 Tusen takk. Herlig å høre at du liker bloggingen min om dagen :’)

    10. Ååå The Parent Trap er en av mine feel-good filmer! Den blir jeg aldri lei 🙂
      Takk for gode tips, nå vet jeg hvilke flimer jeg skal se i kveld! Alltid kjekt med slike innlegg!

    11. Ser du alle filmene på Netflix? Du er forresten veldig flink til å blogge, er innom flere ganger om dagen. (:

    12. Hei, filmen Begin Again er en veldig flott feøl-Good film som jeg tror passer for deg.
      Også må du se The Imitation Game om du ikke har sett den! Benedict cumberbatch er fantastisk som hovedrollen og den er basert på en sann historie. Fantastisk fin og veldig lærerik 🙂
      Klem

    13. Er ikke du hestehente? Har du sett secretariat? Basert på en sann historie om verdens beste veddeløpshest! Veldig fint laget og superkoselig film! Og har du sett The longest ride? Hvis ikke så MÅ du se den! NYDLIG historie, og skikkelig grinefilm + litt romantikk da hihi! Anbefales på det sterkeste begge to! Og btw – du er nydelig og bloggigen din har vært super i det siste! Morro å følge med 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg