Do it with passion, or not at all

God lørdagskveld! Nå tipper jeg mange av dere er ute på et eller annet spennende! Eller kanskje dere gjør som meg, og kjører avslapningskveld hjemme alene? Jeg kunne virkelig ikke tenke meg å drikke vin i kveld, så da jeg takket nei til venninnenes invitasjoner, fikk jeg hundene deres på døren i stedet. Hihi, to små og en stor har jeg fått på sleepover i kveld. Heldige, heldige meg <3 Nå sitter jeg med pcen foran meg og èn hund på hvert lår. Helt perfekt! Jeg har litt blogginnlegg å planlegge til den kommende uken, og hva er vel bedre enn tre hunder til selskap? De verken snakker eller forstyrrer, men får meg samtidig til å føle at jeg ikke er alene ved å bare ligge ved siden av meg. Ah, nei dette kaller jeg perfekt kontorstund.. Marthe og dogsa skal ha en kjempelørdag! <3

Se på de nydelige rosene under! Daniel overrasket med dem da han kom på krabbe og rekekveld torsdag. Herlighet for en MANN! Jeg er så fornøyd med livet om dagen at jeg snart ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Kjærleiken blomstrer, venninnene er fantastiske, motivasjonen er på topp både på trening og jobbfront, og på mandag får jeg se den fine familien igjen! Farmors bursdag skal feires, og dagen etter drar tante og jeg på tur. Ah, nei nå har jeg ikke mye å sette fingeren på. <3 Jeg håper livet smiler like bredt til dere om dagen.

Nå skal jeg hive meg på mølla for ukens andre løpeøkt, og så skal jeg innta den dumme tacoen som jeg ikke spiste i går! Haha, klokken ble nesten halv tolv før jeg fikk løsrevet meg fra pcen, og da fristet det plutselig ikke å lage middag likevel. Jeg fikk plutselig et anfall av denne trøttkvalmen som jeg fortalte dere om, og da var det bare å hoppe i bingen på tom mage. -Men i kveld dere! Håhå, i kveld skal denne frøkna RULLE i seng <3 

Syntes dette kortet var så søtt at jeg ble nødt til å ta det med hjem i går.
Det er kjøpt på Upstairs for sikkert 10 kroner. <3 Hvordan er deres lørdag?

25 kommentarer
    1. jobbet i dag og har fått kommentert og lest blogger
      Ble inspirert av dine guilty pleasures og laget min egen liste hahaha 😀
      kose deg med hundene ha en vakker kveld <3

    2. Det er alltid så utrolig oppmuntrende å lese bloggen din! Aldri en negativ ting å si håper vikrelig en dag at hverdagen min kan bli like god som din. Der jeg har muligheten til å leve av det jeg elsker å gjøre, men må vel bli ferdig med vidergående først!
      Og lørdagen min har jeg tilbragt med familie, men nå sitter jeg her og bare skal nyte resten av kvelden alene!

    3. Åh høres ut som en perfekt kveld 😀 Deilig å ha noen slike kvelder l blandt 🙂 Godt å høre du har d bra 🙂 Kan ikke si jeg har det så veldig bra, men det kommer seg vell 🙂 Ha en fin kveld og kos deg med hundene 🙂 <3

    4. Hei Marthe! Først vil jeg bare si at jeg elsker bloggen din!<3 jeg lurte også på om du hadde noen tips til meg: kjæresten min reiste i militæret for 2 uker siden, og kommer ikke hjem igjen før om 4 uker 🙁 jeg sørger for å holde meg opptatt med jobb og være med venninner hele tiden, men likevel føler jeg meg helt tom.. Jeg savner han helt forferdelig mye, og griner veldig veldig ofte! Jeg klarer ikke å slutte å tenke på han. Jeg spiser også forferdelig lite for tiden, mat frister liksom ikke i det hele tatt..

    5. Så flott å høre at du har det bra nå for tiden, Marthe:D jeg fikk en veldig, veldig dårlig nyhet i går så fredagen kunne vært bedre, men sånn er livet. Hundene er så utrolig søte:D håper kvelden blir fin!:)

    6. cuskima: Måtte inn og lese guilty pleasure listen din nå, og ble sittende og lese leenge. Se på so you think you can dance videoer og det hele. Mihi! Den der constantine serien tror jeg at jeg og vil gi et forsøk! 😮 Supert innlegg Lin! Artig å lese <3 Tusen takk, det må jammen du og ha!

    7. Hedda Kalfoss: Ånei! <3 Håper det er noe som kan ordne seg. Noe annet fortjener du ikke! <3 Tusen takk :') Her har vi den roligste lørdagskvelden på lenge!

    8. Anonym: Heisann! Å, den savningen gjør så vondt! Jeg har nok ikke så mye mer å komme med enn det du allerede gjør. Hold deg opptatt med venner, familie og jobb, og kjør gjerne også sleepovers så du ikke rekker å tenke på ham og bli trist om kveldene. <3 Tenk, savningen er bare midlertidig. Du skal se han igjen og den igjensynsgleden kommer til å bli heeelt magisk! :')

    9. Jeg har jobbe helg, så her et det full avslapping. 🙂 Traff du Daniel på Tinder? :O Hvis ja, så finnes det kanskje håp for meg også <3 Hehe 😀

    10. Jeg har også en avslappende kveld alene, det er så herlig i blant 🙂 Blir like overrasket hver gang over hvor fotogen de hundene er, ler meg i hjel. For noen skjønninger! Godt å høre at du har det så fint for tiden, det fortjener du virkelig 🙂 Kos deg i helgen <3

    11. Nå er kanelsnurr nummer to spist opp… 🙂 Din avslutning på lørdagen var noen hakk sprekere. Meeen min smakte hvertfall godt!

    12. Å Marthe det er så koselig å se livet ditt er bra, det stråler av deg 😊 føler dine innlegg bare blir bedre og bedre med tiden 😊
      Jeg har nylig blitt veldig lykkelig. Å den lykken har kommet innenfra. Etter mange år med smerter og sorger, tror jeg endelig jeg har funnet meg selv. Idag hadde jeg min første joggetur på 2 år. Og jeg er så veldig lykkelig. Livet smiler til meg å.😊
      Bloggen din er helt fantastisk og inspirerende 😊 fortsett med den supre jobben du gjør!

    13. Hei Marthe! Hallanduuuuussen for noen hunder. Bella på snap i går altså <3 *smelt*
      Håper du hadde en koselig kveld med dogsa, og rulla deg i seng. DET gjorde jeg iallefall. Pjuuuh!
      Ha en flott søndag. Klem<3

    14. Karina Larsen: Haha, ikke sant? Det er akkurat som de forstår når de skal posere. De er like elegante hver eneste gang 😀 Tusen takk for gode ord <3 Jeg har hatt en super helg, og håper du har hatt det samme 🙂

    15. Tasha: Åå, dette var hyggelig å lese! <3 Den langvarige lykken kan bare komme innenfra. Herlig å høre at du også har funnet frem til den :') Takk for en kjempefin tilbakemelding! Jeg blir så glad for å høre at dere liker blogginnleggene mine om dagen <3

    16. Ida Rygnestad: Hei Ida! Tusen takk 😀 Hihi, nå har jeg levert alle tre fra meg, så nå er det jammen tomt her i leiligheten. Godt jeg snart skal på besøk til min kjære. Hihi. Håper du har en knallsøndag. Det virket nå sånn på snap 😀 Hahaha!

    17. Sååå kjekt å lese at det går så bra med deg for tiden! Det er så fortjent 🙂 Tror det er viktig å faktisk føle at man kan ha det så bra, og at man fortjener det. Selv har jeg hatt en tendens til å være negativ når ting går FOR bra, om du skjønner.. Dermed synes jeg det er så fint å lese bloggen din om dagen, da det er så viktig å se at man kan ha det bra, nyte det, og være glad! Takk for at du er en motivasjon <3 Håper du får en fantastisk søndag, fine deg!

    18. Charlotte: Tusen takk Charlotte. Det er så sant <3 Jeg skjønner hva du mener med å være negativ når ting går FOR bra også. Går alt superbra hele tiden så blir bra plutselig vanlig! Man glemmer å sette pris på det, og fokuserer i stedet på tullete bagateller i hverdagen. Da må man bare ta et steg tilbake, og tenke litt på hva man er så heldig å ha! -Ogrett og slett prøve å huske på å nyte det igjen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg