Leirdueskyting i hæler og skjørt

Good kveld dere! Nå har jeg endelig fått plantet pcen på fanget igjen, og kommentarene som møtte meg da jeg logget meg inn etter flere timers fravær fra pcen, var bare så herlige! Jeg har ikke rukket å svare dere enda, men alt er lest og jeg må bare få si tusen takk! Det er fantastisk å høre at dere er fornøyde med innleggene om dagen. Jeg merker det både på respons og statistikk, og det gjør meg så vanvittig motivert! Jeg sier som farfar jeg: Jeg tar to skritt frem, og ett tilbake. <3 Hihi, og slik går bloggen sakte men sikkert oppover! Vel, i dag har det ikke gått fullt så sakte. Jeg har nemlig slått ny leserrekord med mine 30 000 lesere denne fredagen! Wuhuuu. Norges befolkning har klikket seg inn på www.martheborge.blogg.no hele 50 000 ganger i dag. Det må da være lov til å feire med litt taco? -Men FØRST tenkte jeg å dele et lite bildedryss fra ettermiddagen med dere. <3

Jeg har nemlig ikke glemt dere, jeg har bare tilbrakt noen fantastiske timer utendørs på Øvrebø denne fredagen. Kjæresten til bestis inviterte meg med på leirdueskyting! Så.Sykt.Gøy! Hele 1000 skudd hadde Christoffer pakket med, og da alle gutta boys hadde med hvert sitt våpen, var det bare for Kristine og meg å velge og vrake. Hihi! Om bekledningen var riktig for anledningen er jeg ikke så sikker på, men når man glemmer skoskift så får man bare gjøre det beste ut av det! Jeg rocket de leirduene i skjørt og hæler jeg skal jeg si dere!

For et idyllisk sted! Vi befant oss midt på landet, på en gård omringet av jorder, hester, hunder, og det hele. Dere kan tro Kristine og jeg koste oss der vi løp frem og tilbake fra å kose med dyrene til å skyte ned leirduer. Gradstokken viste hele 20 varmegrader, og det tror jeg faktisk den skal gjøre hele helgen! *LYKKE*

Sjekk konsentrasjonstrynet under her da.. Tunga ut av munnen. Alltid.

Også bestis da… Blir ikke tøffere enn hun der!

Håper dere har en finfin fredagskveld! -Og igjen, tusen takk for at dere er så snille!
Jeg skal kose meg med dagens kommentarsvaring med det samme. <3 SÅ, taco.

26 kommentarer
    1. Jeg digger deg!
      Det er så gøy å følge deg på snapchat 🙂 Så flink du var å skyte, jeg måtte bare le der du sto å skøyt med hæler og skjørt, haha 🙂

    2. Miriam: Tusen takk! :’D Herlig å høre at du følger med der og. Hoho, måtte jo dele litt skytesnaps denne fredagen. <3 I skjørt og hæler.. Jaja, nå har jeg prøvd det og 😀

    3. Så flott å høre at det går oppover med bloggen, det fortjener du virkelig! Du virker som en av få bloggere som virkelig prioriterer å gjøre bloggen skikkelig bra! Det er gøy å lese når du virker så engasjert, spesielt koselig og personlig at du svarer på alle kommentarene, det er gull verdt <3 god helg og GOD TACOO

    4. Kan du ha spørsmålsrunde hvor Daniel svarer på ting om deg? Dere er så utrolig herlige sammen, er så glad på dine vegne!

    5. Vi kjenner kanskje ikke hverandre personlig, men jeg trur faktisk vi må være en slags form for soulmates allerede. Vi har begge drit tørr humor, vi ler av de teiteste tingene, ikke er vi morsomme (eller vi er det, vi klarer bare ikke å innrømme det sjøl), vi er begge verdensmestere på å få halve garderoben vår på gulvet (i mitt tilfelle så ligger hele garderoben oppi skittentøyskurven i ukesvis før jeg endelig klarer å putte halve Atlanterhavet i vaskemaskina) og ikke kan vi kle oss riktig når vi skal ut i naturen.
      Du stiller kanskje opp i høye hæler og skjørt når du skal skyte i stykker skauen, men jeg gjør heller noe som er enda trasigere..Jeg har faktisk gått på fjellet i kåpe, rosa skinnveske og høye støvletter. SLÅ DEN DU, frøken strøken!
      Foråsidetsånn – om jeg noen gang skal springe Oslo helmaraton i fremtiden, så skal du ikke se bortifra at jeg stiller opp i gallakjole og 30 cm høye stylter. Såeeeh..du er ikke alene om å kle deg feil i slike sammenhenger..Det sitter nemlig ei dokke oppi Ålesund også som gjør den samme greia! Haha…

    6. Gratulerer med ny leserekord Marthe! Fulgt deg en lang stund nå,så dette er så fortjent så det går ant og bli 🙂

    7. Hjelpes meg, trodde ikke bloggingen din kunne bli noe bedre enn det den var.. Nå har du bevist det også!! Sjekker bloggen din flere ganger daglig og den er hva man virkelig kan kalle en stor glede i hverdagen!! Du er så herlig Marthe, STÅÅ PÅ!! Ha en strålende lørdag!

    8. Fine bilder, fin hund, men du noe er feil. Du skyter på leirduer med rifle, kikkertsikte og lyddemper.hmmm
      kaliber 12 hagel passer neppe inn i kammeret på det våpenet kaliber 7.62
      Ellers var alt fint.

    9. atlelundhaug: Nei på disse bildene skyter jeg på et kålhode. Hehe. Vi skøyt med masse forskjellig, men jeg valgte meg ut det peneste våpenet til bildene. Haha! 🙂

    10. Ragnhild: Tusen takk snille! 😀 Å svare på kommentarene er favorittdelen av blogghverdagen. Ingenting som gir meg mer enn tilbakemeldinger som denne <3 God helg til deg og! Jeg ble så trøtt i går at jeg ikke orket å lage meg noe taco, men da kan jeg ha det i dag vettuu! Haha, gleder meg allerede 😀

    11. Sara Katrin: Hahaha! Åå det er så godt å høre at jeg ikke er alene <3 Tur på fjellet i kåpe, rosa skinnveske og høye støvletter hørtes da ut som den perfekte habitt! Si ifra når du stiller med gallakjole og stylter på helmaraton, for da kommer jeg og heier!! :'D

    12. Det er så sinnsykt fortjent, Marthemor <3 Du gjør det så bra nå, og legger så mye i alle blogginnleggene dine. Du gjøre noe fryktelig bra når du får meg til å klikke meg inn på bloggen omtrent hvert 5 minutt, hihi <3 Klem

    13. Så gøy at så mange leser bloggen din! Det har du fortjent:D Det ser utrolig gøy ut, og antrekket passet jo veldig godt, haha:D ha en flott dag, fine deg:)

    14. Åh, så utrolig gøy! Merker det er litt lenge siden jeg har vært å skutt selv, kanskje det er noe jeg burde få til igjen? :’)
      Det er så utrolig fortjent med ny leserrekord, Marthe! Du er utrolig flink til å skrive, og det er alltid utrolig morsomt å lese innleggene dine 😀

    15. Har fulgt bloggen din fra du var på blogg.no, til du byttet og til du kom tilbake hit 🙂 Er så stolt av at du er så høyt oppe på topplisten, Marthe! Klem klem

    16. Så gøy! Fant faktisk ut hva leirduer var kun for noen dager siden.. Jeg og mamma var på blåbærtur da vi fant noen av disse. Jeg hadde alltid trodd at man skøt på ekte fugler, jeg.. Jaja, det er lov å ta feil 🙂 Forresten, gratulere så mye med leserrekord!!! Jeg mener fast bestemt at du fortjener det nå. Du er jo så flink om dagen. Håper lørdagen din blir super<3 Min blir garantert det, for jeg skal opptre med DBU i Drammen (elvefestivalen) Det blir gøy 🙂

    17. Så bra det går fremover med bloggingen din. Det fortjener du. Tror nok en del av leserne denne gang klikket seg inn via nettavisen siden de hadde innlegget ditt om tegn på at forholdet er over på fremsiden sin, men synes du blogger veldig bra for tiden med varierte og gode innlegg. Stå på videre. Håper på et stabilt høyt lesertall.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg