A tasty wednesday morning

Kristine: Jeg kommer på frokost klokken 10.00 i morgen!
Marthe: Haha, fantastisk! Hva vil du ha servert?
Kristine: Nutella stuffed pancakes!!

Og sånn ble det nok en pannekakefrokost på Borge! Det er alltid like hyggelig med frokostbesøk av bestis. Jeg var redd jeg kanskje ikke kom til å se henne så ofte på dagtid lengre, ettersom Kristine akkurat har flyttet til den andre siden av byen.. -Men åjoda. For nutella stuffed pancakes setter hun seg mer enn gjerne i bilen for å kjøre i 20 minutter. Haha, jeg elsker den jenta. <3 Vi har akkurat spist oss sprikkmette til en halv episode Kardashians, og bestis aka min personlige fotograf har som vanlig knipset noen bloggbilder til dere! Hihi, jeg serverer frokost og Kristine serverer bloggstoff. What a team! Var det noen som trodde de skulle få slippe unna Marthes fristende pannekakebilder? HAH! Finn frem tørkerullen, og putt den inn i munnvika, cuz here it comes!

Håper morgenen deres har vært like fin. <3 Har dere ikke hatt Nutella pannekaker så er det vel heller tvilsomt. Hehehe, dere kan faktisk ikke gå i graven uten å ha smakt på denne syke kombinasjonen. I dag lagde jeg oss noen grillspyd i tillegg, bare for å prøve noe nytt! Smaker nesten helt likt, men ser kanskje hakket kulere ut?

Slik gjør du:
1. Stek minimini-pannekaker av røren.
2. Smør dem med et godt lag Nutella.
3. Tre dem på et spyd med biter av banan og jordbær.

Et tips til noe enkelt og godt du kan servere på jentekveld!
Vel, selvsagt med mindre girlsa går på diett. <3

13 kommentarer

Siste innlegg