Ukens som gikk…

Ukens høydepunkt… 1. Synet av utsikten fra hagen til farmor og farfar. Jeg blir like begeistret hver eneste gang jeg kommer dit. Man ser ut over hele Stavanger by, havet, og øyene rundt. Den solnedgangen fra stuevinduet deres kan ikke måle seg med noe annet! 2. Kvalitetstiden med både bestemor, bestefar, tante, farmor og farfar. Jeg er så evig takknemlig for å kunne kalle disse menneskene familien min!! 3. Jentekvelden med Iselin og mandagskvelden med Kristine hjemme i Kristiansand var også helt fantastisk. 4. Frisørbesøket på mandag. Endelig ble jeg litt mørkere i toppen! 5. Å få bloglovin i orden! Fungerende bloglovin = Glade lesere <3

Ukens sang… Julie Bergan sin versjon av Rude. Ah, den er nydelig! Hører den gang på gang på gang.

Ukens nedtur… At jeg ikke har sett min kjære hele uken! Sist jeg så han var under løpeturen vår forrige søndag, og nå føles det bare helt latterlig lenge siden. <3 Heldigvis kommer han og henter meg så fort toget er fremme i Kristiansand, og da er det tid for en Marthe og Daniel-kliss igjen. Gud, som jeg gleder meg. Skal klemme han flat!

Ukens gullkorn… Bestemor og jeg sitter og snakker om hvor heldige vi er som har så snille mannfolk i livene våre. Vi kan spørre dem om hva som helst, og ingenting er for dumt <3

Bestemor: Han ser aldri ned på meg uansett hva jeg måtte lure på!
Bestefar: Åjo.. Jeg ser ned på deg hele tiden.
Bestemor: HÆ?!
Bestefar: Ja, du er jo så mye lavere enn meg! 

Bestemor: Vi har bryllupsdag på mandag, Per!
Bestefar: Ja, hva vil du ha? Kvikklunsj eller Melkerull?

De turtelduene der altså <3 <3 <3

Ukens bok… Strenge menn. Jeg har bare lest 50 sider, men så langt er jeg frelst. Den dreier seg om kjærleik og hummerfiske. Haha! Blir det bedre enn det?

Ukens innkjøp… Jeg har nesten ikke brukt en krone denne uken! Jeg har bodd gratis og luksus hos besteforeldrene helt siden tirsdag! -Men det var en dag jeg fikk lurt meg opp på Tasta senter for å kjøpe meg en kjole. Høstgarderobens første! Ah, den var så fin den! Bhen på bilde nr.2 kjøpte jeg også denne dagen. Den er fra H&M!

Ukens cravings… LETT. Nutella stuffed pancakes! -Med norske jordbær, bringebærkesam, banan og litt melis.

Hallo… Se på den frokost-tallerkenen da. Hoho! Helt nydelig <3
Håper dere har fått en super søndag så langt. Slapp av og nyt kvelden!

15 kommentarer
    1. Høres ut som en helt super uke, Marthe!
      Jeg liker disse innleggene skikkelig godt 🙂
      Kan forresten si meg enig i de pannekakene altså. Det ble kjærestefrokost i helgen! Bare omvendt enn hva jeg hadde tenkt..han lagde de nemlig til meg. hihi. heldig altså

    2. Hei! Fint innlegg!
      Er veldig glad i bloggen din, og har fulgt den en god stund. Jeg lurte på en ting som er ganske personlig; hvordan går det med moren din? Jeg husker at du delte mye bilder av henne før, men nå er det lenge siden vi har sett henne!

    3. for et fint innlegg og har lyst å lage sånne her jeg og lurte derfor om jeg kunne lage sånne her innlegg iblandt om det er greit for deg + du er super druper pen også må du ha en super fin søndag videre:)

    4. Hei Marthe 🙂 Bare lurte på en ting når jeg satt å leste de siste innleggene dine: du snakker så mye om besteforeldre, tanter og familie, men har aldri hørt noe om foreldrene dine?
      Mvh Jannicke

    5. cupcake12345: Selvfølgelig er det greit! 😀 Så hyggelig at du har lyst til å begynne å remse opp uken din selv. Det er så koselig å sitte og oppsummere de fine dagene som man akkurat har hatt 🙂 Tusen takk og lykke til!

    6. Hei Marthe! Hvor er den fantastisk superfine ullgenseren fra? Eller er den hjemmestrikket? Ble sååå jelly på den!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg