Cheer up, it’s friday!

For en latterlig bra start på helgen. Jeg kunne ikke ha bedt om en bedre fredag. 25 grader viste gradstokken da jeg tuslet til bussen for å titte litt på Tasta shoppingssenter. Jeg ble bare en liten time, for en dag som denne kunne jeg bare ikke tilbringe inne på et kjølig kjøpesenter. Jeg fikk med meg en nydelig, rødvinsfarget kjole, og dro rett hjem igjen for å legge meg på bestefars veranda med boken min “strenge menn”. Vel, og et interiørblad.. Og en skål blåbær… Og litt deilig gladmusikk. Ah, kjenner bare at batteriene mine er mer enn full-ladet etter disse herlige soltimene. Gliset mitt går rundt, og energinivået når nye høyder! For en følelse!

Krysser fingrene for at Iselin er like ruset på livet. Ellers er det fare for at humøret mitt går henne på nervene i kveld. Jeg hopper faktisk avgårde så fort dere er oppdatert! Noe treningsøkt ble det ikke på meg i dag, men late soltimer var så absolutt en verdig erstatning. Håper dere har fått en like bra start på helgen. Kanskje det er flere som har sneket til seg litt brunfarge i dag? I morgen melder de pøsregn både her og i Kristiansand, så jeg håper dere har benyttet dere av finværet, dere som har hatt muligheten! Det er nok ikke all verdens igjen av sommeren.

Denne boken!! Jeg har lest 40 sider og er allerede oppslukt <3
Ha en fin fredagskveld! Den nye kjolen skal dere få se på i morgen!

28 kommentarer
    1. Så fin shorts, Marthe! Jeg har hørt at det skal bli finvær i hele landet neste uke, så det blir kanskje noen flere soldager. Håper det!

    2. Du fine, gode Marthemor! Du må huske å prioritere familien til det fulle når du er i Stavanger. Jeg er helt sikker på at alle og enhver av bloggleserne dine unner deg det, vi dør ikke av at du tar pause en dag fra bloggen, men jeg digger selvfølgelig når du kommer innom m et innlegg eller to <3

    3. Værmeldingen har endret seg! Blir kanonvær i stvg i morgen også! Du burde ta turen innom matmarkedet i sentrum, siste dag er imårå:)

    4. Har faktisk fått en del sol i dag jeg også 🙂 Ikke i form av å ligge på en veranda denne gangen.. Jeg har nemlig vært på besøk hos mine kjøre besteforeldre og hjulpet dem med planting av hekk! Føles så godt å ha hjulpet dem, de er jo SÅ gode<3 heldigvis var været D.I.G.G, så shortsen var på hele tiden 😀 Koselig å høre at dagen din har vært bra også, Marte 😉

    5. Hei Marthe!
      Kunne ikke finne mailadressen din, men jeg lurte på en ting, og hadde satt veldig stor pris på om du ville svare meg på [email protected], jeg har lest bloggen din helt siden du startet å blogge og har fulgt med på alle reisene dine! Nå skal jeg og en venninne bestille en ukes ferie et varmt og deilig sted, men vi aaaner ikke hvor! Har du noen tips om noen fine steder å reise for to bestevenninner? Vi skal reise i høstferien, og vil veldig gjerne dra et sted det er så varmt som mulig og et sted det er et fint, men ikke for dyrt hotell. Gjerne et sted hvor det er litt liv og ikke bare pensjonister, da vi er 21 år gamle.
      Hvis du har noen tips hadde jeg satt utrolig stor pris på en Mail fra deg!
      Ellers håper jeg du har en kjempefin helg!
      Mvh en fast bloggleser over flere år:D

    6. Ååh elsker antrekket ditt her! Blått kler deg så ufattelig godt 🙂 Ha en fantastisk fin helg Marthe <3

    7. Stine: Åå <3 Du er vel herlig. Tipper de satte kjempestor pris på det. Kvalitetstid med barnebarn og planting av hekk. Blir ikke bedre enn det! :'D Du fikk sikkert litt farge i samme slengen også! Win win 😀

    8. Ida: <3 God du er Ida. Ja det prøver jeg på! -Men denne gang fikk jeg ganske god tid her nede, så da føler jeg det er greit med noen pctimer også 🙂 Jeg har vært her helt siden tirsdag og reiser ikke hjem før i morgen 😀

    9. Kaia Matilde: Ja! For et gledens syn å sjekke langtidsvarsel for både Kristiansand og Stavanger. Ah, det er så deilig å se at vi får enda litt mer sommer. Skulle jo egentlig bare mangle når vi er i august måned, men man kan jo ikke ta de helt store varmegradene som en selvfølge her i Norge :’D Fingers crossed! Jeg har troa på at sommeren enda ikke er helt over 😀

    10. Hanna: Hei Hanna! Hmm.. Jeg er jo frelst av Egypt, Sharm El Sheikh. Her får dere fint et fem stjerners hotell for 3-4000 kroner på denne tiden av året. Dere kan dra på ørkensafari, kamelridning, firehjulingkjøring, sightseeing i sentrum eller snorkle/dykke i de nydeligste omgivelser du kan tenke deg. Undervannslivet i Rødehavet er det vakreste jeg har opplevd. Helt magisk er det å snorkle rundt korralrevene der nede. Eneste minus er utelivet. Skal dere ut om kveldene så må dere dra på Hard Rock Cafè eller Pacha (eller hvordan sistnevnte skrives). Her er det full fest mandag til søndag, men med mindre du reiser i høysesong så er det ikke akkurat enormt mye liv. Det er en del egyptiske mannfolk, og mange av dem er.. vel ufyselige. (:

      Utenom Egypt så har jeg Spania som nummer 2 på listen. Gjerne Barcelona! Her har du alt. Supre utesteder, restauranter, strender, og shopping. Du får ikke et fint hotell til en billig penge nære stranda, men jeg tror du får en fint hotell litt utenfor bystrendene. Venninnen min og jeg reiste 4 dager til Barcelona i fjor i august og betalte rett rundt 5000 kr tror jeg. Du kan få det billigere enn det, men vi ville ha et hotell som var suuperfint. 🙂

      Lykke til med reisebestillingen. Søk på finn.no under reiser! Det er der jeg bestiller hver eneste gang jeg skal på ferie 🙂 God helg til deg og! Klem <3

    11. Kunne du fått flere kategorier under headeren sin slik som K.A har på sin side? Savner f.eks kontakt meg, instagram, facebook, om meg o.l

    12. Brklager for den falske værmeldingen! Når jeg våknet fredag så jeg d var meldt masse regn idag, utover dager endret d seg til full sol åså på kvelden var det meldt regn igjen! Sinnsykt sjipt 🙁 håper vi får litt til sommer i år! Men hvis du vill finne på noe så er det som sagt et europeisk matmarked i stvg by idag, vi har også mange kjekke kjøpesentre rundt om kring, som passer godt på en dag som denne:)
      Ett annet spørsmål: hvor lenge bodde du i stvg egentlig før du flyttet til Kristiansand? Å hvorfor flyttet du? Hvor bodde du her i Stavanger og hvilken skole gikk du på? Hvor liker du deg best, her eller i Kristiansand? Å kunne du noen gang tenkt deg å bodd i Stavanger igjen?:)

    13. Tusen takk for kjempefint svar! Gleder meg til å planlegge reisen, har du noen hoteller å foreslå?:) du kunne nesten tatt deg betalt for å være reiseplanlegger du! Haha:D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg