Bloglovin is back on track!

Hei, og god fredag dere! Åh, for en gledens dag! Endelig er bloglovin i orden igjen! Jeg synes jeg hører heiaropene deres? Jeg har fått så vanvittig mange spørsmål rundt hvorfor det ikke har fungert siden plattformbyttet, og endelig kan jeg si det er fikset. Det har visst vært en liten prosess å flytte følgerne til ny adresse, men NÅ er det i orden, og det blir lenge til, eller aldri noe plattformskifte på meg igjen. <3

Mange av dere går vel inn i første helg etter skolestart denne fredagen? Var det ikke 10 august universitetsstudiene startet i år? Første uken dreier seg vel stort sett om fadderuke og fest, men det smaker vel litt ekstra godt med helg likevel? Her har vi fått nok en solskinnsdag med hele 24 varmegrader, så nå tenkte jeg å ta med meg boken min ut på verandaen for soling. Jeg får tidenes feriefølelse av å være her om dagen! -Og jeg som hadde begynt å skrive høst-innlegg til dere! Jeg var sikker på at sommeren var over! Jaja, så feil kan man ta.

En liten tur på Tasta senter skal jeg også ha meg i dag! Kanskje sniker jeg inn en liten løpetur også. Det var så fantastisk deilig i går! Lummert og fint i den alt for fine kveldssola <3 Det står jo ikke på løpeplanen, men vi får sjå, vi får sjå! Blir det tid så tar jeg meg en ekstra svettetokt før kveldens girlsnight. Jeg har nemlig en date med barndomsvenninnen denne fredagen! Iselin og jeg har litt skravling å ta igjen <3 Jeg skal selvfølgelig holde dere oppdatert både bloggen i løpet av dagen, men i første omgang får dere et bildedryss av mine siste snaps!

Ikke glem å følge meg da! Martheborge heter jeg der.
Ha en riktig fin fredag så lenge. Vi sees litt senere <3

8 kommentarer
    1. Endelig bloglovin! Jeg leser KUN blogg via bloglovin, så har ikke lest din på en uke! Heldigvis er det 10 innlegg som venter nå 😀

    2. Endelig 😀 Leser kun via bloglovin jeg også, så gleder meg til å ta kose meg med de siste innleggene dine nå! <3

    3. Kan du ikke bli flinkere til å oppdatere insta også? Ikke bare bilder fra bloggen, men mer hverdagen, slik som du gjør på snap.

    4. Kathrine: Jo, jeg synes det er så vanskelig å huske på å ta bilder til både snap, insta og blogg hele tiden. Stort sett husker jeg bare snap og blogg, men jeg MÅ bli flinkere på instagram også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg