The power of flower

Hei dere! Jeg har nok en fantastisk dag her nede, med solskinnsvær og tantebesøk! Morgenen brukte jeg på å klippe blomstene av bestemors planter jeg. Heh! Er ikke det helt innafor når man skal eksperimentere med nye frisyrer? The power of flower sier jeg bare! Det ble ikke noe steg for steg bilder i dag, men jeg ville ihvertfall vise dere resultatet av en halvtime med surring og tvinning. Jeg vet ikke helt hva jeg gjorde, men bra ble det!

Ellers har jeg vært ute og knipset litt bilder til et innlegg som skal ut i helgen! Jeg har med andre ord fått gjort litt bloggarbeid, samtidig som jeg har fått skravlet og kost meg med verdens herligste familie <3 Ah, tante og jeg gleder oss sånn til vår lille Aalborg tur 25 august! Jeg skal faktisk såvidt være hjemme en uke jeg, før jeg vender nesen mot Stavanger igjen for å ta båten over til Danmark. Tante og jeg fyller nemlig begge år 31 august, og i år har vi bestemt oss for å feire sammen! Heldige meg fikk hele turen i bursdagsgave. Det blir så bra det!

Tante og jeg på nye eventyr. <3 Nå har vi akkurat inntatt bestemors deilige lammefrikassè her! Jeg sitter sprikkmett og oppdaterer dere, men om en liten halvtime skal det nok være plass til bestemors ostekake også. Mihi! Må jo ha litt kalorier å forbrenne når jeg senere skal legge ut på løpetur! Pulsklokken er pakket med og det samme er motivasjonen, så faren er stor for at jeg deler ukens løpeplan med dere denne uken også.

Hvordan går det med treningen deres? Trenger dere litt ekstra inspirasjon? <3
Håper dere har en fin torsdag. Nå hiver jeg meg ut på verandaen for å suge til meg litt sol!

18 kommentarer

Siste innlegg