Vinn shoppingtur til Barcelona!

Annonse

Søndag. Den perfekte dagen for et langt bad, en bodyscrub, barbering av hele kroppen, og en tidlig kveld i splitter nytt sengetøy. Beste jeg vet det! Har dere ikke den gode barberhøvelen i hus, så er dette også den perfekte dag for å klikke hjem Shaiboxen. Den koster fremdeles bare 99 kroner, og produktene den inneholder har jeg allerede skrytt opp i skyene. Det er ingen bindingstid, dere sparer 400 kroner på å klikke den hjem NÅ, og skulle høvelen gå i stykker så har Dorco Shai livsgaranti. I løpet av mine 3 år som abonnent har jeg aldri opplevd en ødelagt høvel, men skulle det skje, får du altså tilsendt en ny! Nei, Dorco Shai er best på alt. Ferdig snakket.

Så fort du har klikket den hjem, er du også med i trekningen av å vinne tur til Barcelona. Ikke bare for deg selv, men også for din beste venn, kjæreste, søster, mor eller bror! Ikke bare får dere turen sponset, men også 1000 euro å shoppe for. Hihi, plutselig blir de 99 kronene årets investering for både deg og den du vil dele reisen med!

I Shaiboxen til 99 kroner får du:
♥ Wash and Shave barberingsskum. -Med en deilig duft av sitrus!
♥ 3 små, superpraktiske bikinihøvler for deg som enda ikke føler deg ferdig med sol og bad.
♥ Våtservietter. Finnes det noen der ute som ikke har bruk for våtservietter?! De kan jo brukes til alt!
♥ Den berømte Dorco Shai barberhøvelen + refillblader som holder helt til neste shaibox!
♥ En toalettmappe. De fine produktene dukker opp i en søt, liten rosa toalettmappe. <3

Vinnerne annonseres både på instagram og Shai sin facebookside HER, 31 august. -På selveste bursdagen min! Wihuu, dere har derfor enda et par uker å klikke hjem shavingkittet på! Hvor godt ville det ikke ha smakt med en shoppingtur til Barcelona nå? -Med høsten like rundt hjørnet. Fakturaen kommer i esken ved bestilling så du slipper til og med å reise deg fra sofaen for å lete frem bankid.. Halleluja, for en luksus. Haha! Masse lykke til!

Shaiboxen klikker du altså hjem for 99 kroner HER.
Da har du alt du trenger for en perfekt barbering <3

20 kommentarer
    1. Ååå, for en super konkurranse!:D Men jeg har sendt deg en Mail, håper du svarer meg i løpet av de neste dagene:) ha en fin dag videre, Marthe:)

    2. Hei igjen Marthe!
      Jeg har tenkt å bestille denne, og gikk tidligere i dag inn på linken, men så sto det under at man bli abbonement og blir trekt rundt 400kr i mnd tror jeg det sto? Men du skriver i innlegget her at man ikke blir det. Er så confused nå.
      Blir man automatisk abbonement eller ikke?

    3. Hei:) ville bare si at det e ganske misvisende når du skriver at shai-boxen inneholder nok refill-blader til at du ska ha nok til neste forsending da man som ny abbonement jo kun får to blader i alt. Jeg ble iallefall “lurt” av å lese om denne shai-boxen på din og andre bloggeres blogger. Tenker at det sikkert er flere enn meg som kan ha misforstått når dere bloggere skriver en ting, og det som stemmer kun står på bestillings-siden som dere jo faktisk linker til i innleggene deres. Ingenting vondt ment mot deg Marthe, jeg digger både deg og bloggen din, men synes bare det var veldig kjedelig når pakken ikke inneholdt det jeg trodde.

    4. Hanna: Hei Hanna! Var det ikke bare du som hadde fått en feil-pakke? Når du får pakken din skal den inneholde en splitter ny høvel med to refillblader inni denne pakken + 2 refillblader utenom tror jeg? Du fikk vel bare refillbladene? Du må bare sende shai en mail så sender de deg det du har betalt for med en gang! De har nok bare gjort en feil hos deg <3

    5. Benedicte: Hei hei Benedicte! Ja, du blir automatisk abonnent når du klikker hjem en Box, men det er ingen bindingstid så hvis du bare vil ha èn shaibox og ikke flere pakker eller høvler etter det, så sender du bare en mail til kundeservice, eller ringer og sier du vil avslutte med en gang 🙂 Det er gjort på 2 sekund! <3

    6. Benedicte: Det står: SPAR 400 kr. Ikke betal 400 😀 Det står også at om man er abonnent så får man en ny refill pakke hvert kvartal som er hver tredje måned. En vil da få refill OG skjønnhetsprodukter til en verdi ca 500 kr og betale 299 + 49 kr i porto. Dette er jo hver tredje måned så det er 116 kr pr måned.Du kan melde deg ut akkurat når du måtte ønske.
      Hanna: Man får nok refillpakker i de andre forsendingene. I denne første sendingen får en kun 2 refillblader, men nå fikk en jo mye annet kjekt i tillegg. Jeg har vært abonnent tidligere og måtte faktisk stoppe abonnementet en periode da jeg fikk mer enn nok refillblader. Denne pakken er jo en test for om du liker produktet. Da trenger du ikke mer enn to 😀

    7. Nei, det er jo forsåvidt sant det du sier om at man ikke trenger mer enn to blader for å teste det ut, og shower and shave-gelen var veldig god, så det var jo verdt pengene! Tusen takk for svar<3

    8. Kjempe god høvel til føtter og armhulene, men synst ikke den er noe god på intimbarbering, så jeg avslutta mitt abonnomang pga det, greit å ha en høvel som er god til alt.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg