Antrekk – 120815

Denne dagen!! Jeg har akkurat satt meg inn i stuen med pcen på fanget etter en hel dag med kos ute i hagen. Vi har til og med fått sol her i dag! Den slags forventes ikke i august måned på vestlandet! Hehe. Det ble så varmt at vi tok både grillmaten, desserten, og kaffekoppen der ute..Tre timer ble vi sittende og bare prate og nyte oss. Åh, jeg ELSKER disse dagene. Farfar står og synger over grillen, farmor dekker bordet i steinhagen, og jeg spretter rundt barbent i hagen, spiser rips fra ripsbuskene og knipser bloggbilder av utsikten som om jeg aldri skulle ha sett den før. Ekstasen er seriøst like stor hver eneste gang jeg kommer hit. Helt magisk er det her. <3

Antrekksbilder har vi også fått knipset! Jeg satte farfar i arbeid, og som vanlig gjorde han en glimrende jobb. <3 Skjørtet er fra Bikbok, skoene fra Nelly, og toppen fra Vero Moda, til dere som lurer på det! Hva gjør dere på denne onsdagskvelden? Vel, bortsett fra å lese blogg? Jeg håper det står bra til med dere. Det virker ihvertfall sånn! Til dere som lurer på hvorfor innleggene mine ikke dukker opp på bloglovin lengre: Jeg får ikke til å flytte følgerne mine over til den nye bloggadressen. Jeg har sendt inn det som skal sendes inn til Bloglovin support og bedt dem overføre følgerne ettersom det ikke er noe jeg får gjort selv, men jeg har så langt ikke fått svar, så jeg vet jammen ikke hva mer jeg kan gjøre. Vi får bare smøre oss med tålmodighet, og håpe det snart skjer noe.

Resten av kvelden tenkte jeg at jeg skulle bruke på å skravle enda litt mer med disse fine, fine menneskene. Farfar snurrer i skrivende stund lydopptak fra da jeg sang happy birthday to JUUUL, som 4 åring. Ler meg ihjel. <3 Vi får aldri mimret nok! Jeg har bare èn dag her oppe så jeg nyter disse timene med familien til det fulle.

Dere får gi meg en lyd om det snart skjer noen endringer på bloglovin! *Fingers crossed*

27 kommentarer
    1. Så fint å høre at du har det bra! Du sprer glede Marthe! Jeg kom nettopp hjem fra telttur med to venninner. Gud så koselig! Det å liksom bare dra vekk fra resten av verden i noen dager er for meg bare helt magisk! Hvis telttur er noe for deg, vil jeg virkelig anbefale det for litt avkobling 😉 Kos deg supermasse videre i kveld<3

    2. Stine: Å, det hørtes vanvittig deilig ut Stine. Kan tenke meg det ble en fin, liten avkoblingstur. Vi har alle godt av å ta oss noen sånne i blant. Må definitivt bli flinkere til det selv. <3 Tusen takk! Det må du og gjøre. :')

    3. Siden det ikke funker med bloglovin ennå, kan du bare lage en ny med denne adressen til oss imens? Har ikke lest bloggen din på mange dager fordi den ikke kommer opp lenger :((

    4. Nydelig. Du bør forresten rette din siste post på insta. Der har du skrevet at du la et innlegg ut på din gamle bloggadresse 😀

    5. Marika: Kan man ha to kontoer med bloglovin da? Jeg har ikke så lyst til å slette den gamle, for da mister jeg jo hele 9000 følgere, men hvis jeg kan ha to så har jeg selvfølgelig gledelig det til bloglovin får flyttet de gamle over på ny adresse! 🙂

    6. hei, ønsket bare å si at du er en utrolig flink blogger Marthe! jeg har hatt en sommerjobb denne sommmeren som tilsier at jeg er nødt til å sitte forran pc`en hele dagen og ta imot telefoner. Det at du har lagt ut opptil flere innlegg om dagen (og i tilegg vært så morsom/motiverende/inspirerende) har virkelig fått tiden til å gå fortere 🙂 så tusen takk for at du er så flink.

    7. Hei Marthe! Du jobbet jo på Vero Moda før. Jeg skal på intervju imorgen, og lurte på om du hadde noen tips til meg? hva er greit å vite svaret på og hva kan jeg forvente meg? 🙂 takker veldig for svar, du er skjønn!

    8. Du ser nydelig ut, Marthe! som alltid. Det er sol i dag også, på Vestlandet så nå skal jeg ut og nyte den. Ha en fin dag!

    9. Liker veldig godt bloggen din og leser den jevnlig selv om det ikke blir hver dag lenger. Eneste grunnen til det er at jeg lar meg irritere over at du ikke har jevnlige tider for oppdateringer. Nå skal jeg bli bedre til oppdateringer leser jeg..så går det bra noen dager og så er du tilbake i gammelt spor igjen. Fotballfrue vet jeg har en morgen og en kveld så jeg vet jeg alltid har noe å lese når jeg logger meg inn på bloggen hennes, mens du har gjerne en sent på kvelden og så ingen flere eller du tar deg mer fri enn andre bloggere jeg leser. Da gir jeg litt opp å lese, men, men. Bare min frustrasjon som kom ut 😀

    10. Nydelig antrekk og veldig fine bilder! Kose deg kjempe masse med familien din 🙂 Været nå i August har overrasket oss alle litt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg