Nutella stuffed pancakes

Denne frokosten kårer jeg herved til mitt livs beste. He-rre-GUD så godt! Daniel tagget meg i en video på facebook hvor man fikk steg for steg-oppskriften på pannekaker med varm nutella inni! Nå husker jeg ikke hvilken facebookside som la ut denne videoen, men googler dere “nutella pancakes” på youtube så dukker det opp en hel hau av videosnutter. Det er virkelig bare å lage en vanlig pannekakerøre, helle litt røre i en middels varm panne med smør, legge på 1 ss nutella, og dekke den med litt mer pannekakerøre. Så steker du kakene ferdig, og topper med jordbær, banan, og litt melis! Jeg hadde også 1 ss bringebærkesam over, og det ble seriøst som en smakseksplosjon i munnen. Helt.Latterlig.Digg! Ingen tvil om at dette er blitt en favoritt <3

Ser det ikke godt ut? Kanskje noe å prøve ut i helgen om du ikke allerede har testet det? Nå er jeg snart på vei til Stavanger jeg! Jeg skulle egentlig ha vært fremme allerede i dag tidlig, men så dukket det som vanlig opp en ting og to. Dessuten var leiligheten bombet etter gårskvelden. Haha! Det er bare Kristine og jeg som klarer å rote så mye på èn kveld. Vi endte opp med å kjøpe ferdig pizzabunn, og likevel lå pizzaingredienser strødd ut over hele kjøkkenbenken i dag tidlig. Ler meg ihjel <3 Vi hadde en helt SUPER kveld! -Med alt for mye god mat på bordet, og action-komedien “Spy” snurrende på tven.. Altså, den må dere bare se. Vi lo så vi hyylte!

Jeg skal slutte av hvert øyeblikk, men jeg tenkte jeg kunne dele lenken til en liten artikkel som ble publisert av nettavisen i går. En liten “møt vår nye Side2-blogger” tekst med 10 kjappe spørsmål om meg! Dere kan lese den HER om dere vil <3 En fin tirsdag må dere uansett ha! Så skrives vi igjen fra favorittbyen litt senere!

Wihuuu, Stavanger her kommer jeg og min proppfulle mage! <3 
Noen som ble lystne på å prøve Nutella pannekaker selv?

32 kommentarer
    1. wææ dette fristet alt for mye!! har fri fra jobb i morgen, kanskje dette må bli frokosten da? heheh. gøy å lese de 10 spørsmålene om deg, mange koselige svar<3

    2. Åå, det så nydelig ut! Du har sikkert fått en del spørsmål om det allerede, men er det mulig å få deg opp på bloglovin igjen? Merker det er så mye enklere å følge med på bloggen din når jeg har deg der. Klem

    3. Det så farlig godt ut! Det skal jeg lage en dag:D håret ditt ble helt nydelig! Du er jo utrolig fin, selv med litt kortere hår!:) ha en flott dag videre:)

    4. Ååå, det der så helt himmelsk ut! Tror jeg skal lage det til frokost i morgen, nam!!
      Ha en fin dag videre 🙂

    5. Mathilde: Hei Mathilde! Ja, jeg får spørsmål om bloglovin hver eneste dag. Det er så kjedelig at jeg ikke har fått flyttet følgerne mine over til denne nye bloggen enda. Jeg har mailet bloglovin og gjort alt som de krever av meg for å flytte over følgerene, men jeg har ikke fått svar fra dem enda :/ Vet liksom ikke hva annet jeg kan gjøre enn å vente på svar <3 Hååper det ordner seg veldig snart! Klem

    6. Pakkekaker har jeg aldri smakt før 😀 ( les den andre setningen din ) Det så utrolig godt ut forresten. God tur.

    7. ååh, det så godt ut! Kanskje det blir kjærestefrokost i helgen?
      herlige svar!
      er forøvrig enig med Daniel angående hår og negler. men du er jo nydelig uansett 🙂
      Håper du har det fint i Stavanger.
      Klem

    8. Åh, det såg skikkelig fristende ut. Kos deg masse i Stavanger! <3 jeg ville forresten tipse deg om en side på Facebook jeg fant. Tenkte du kanskje kunne få bruk for den om du trenger ideer til DIY? Uansett så heter den;creative ideas and tutorials. Fantastiske svar, elsker å lese slike ting!! 🙂

    9. Dette så virkelig godt ut, må testes i helgen!
      Haha må bare tilføye at jeg elsker gullkornene du legger ut av samtaler med venner etc på bloggen, og det var kanskje ikke et gullkorn, men jeg lo litt av setningen “Googler dere “nutella pancakes” på youtube”, du er bare så herlig.
      Håper du har en fin dag!

    10. Inger: Ååå! Det er helt genialt Inger. Tusen takk for tips! Slike sider er gull å notere seg ned for litt inspirasjon 🙂 Glad du likte svarene i artikkelen også! Jeg skal kose meg glugg i Stavanger, oppdatere dere som en gal, trene og nyte. Håper du har og får en knalluke selv. Stor klem <3

    11. Nam, det ser helt himmelsk godt ut. Men det er kanskje ikke så sunt…samma det! Det er lov å kose seg litt.
      Jeg er kjempe stolt av deg som er blitt side2 blogger. Du er virkelig verdens beste blogger.

    12. Hei Marthe! Får himla mye treningsmotivasjon fra deg for tiden, digger det <3 Men d jeg lurte på var om du kan lage et innlegg med dine favorittlåter til trening? Og gjerne legg ut ukens treningsplan også, hihi! gleder meg til torsdag, da blir det ut på løpetur i 90 min 🙂

    13. Hvorfor leste jeg dette innlegget før jeg skal sove? Kommer aldri til å få sove med den maten i tankene, haha! Du lager altfor mye godt! 😀 Er forresten veldig glad for at du er tilbake på blogg.no – så mye enklere å kommentere <3 Håper du vil trives godt med det nye valget!

    14. Hei Marthe! 😀
      Du lager ALLTID så mye godt, jeg blir like inspirert av deg hver eneste gang! Men jeg MÅ bare fortelle deg om en rett jeg for første gang fikk øynene opp for i går. Ikke bare fordi den var lett å lage, kjapp å lage og smakte fantastisk, men også fordi (jeg hvertfall) synes den så så utrolig fancy ut 😀 Retten het makaronigrateng med grønnsaker, og hørtes kanskje ikke så spennende ut, men den var en sann smaksbombe! Du har jo alltid så mange spennende oppskrifter, at du trenger sikkert ikke flere med det første, men om du har lyst, så kan du ta turen inn å se på oppskriften jeg la ut på bloggen før i dag, siden det blit litt mye å legge igjen hele oppskriften og alt i kommentarfeltet ditt, haha! Her i huset ble nemlig den retten en ny storfavoritt! 😀 ha en superduper dag, søte deg <3 stor klem!

    15. Altså, det her så bare så altfor godt ut! Jeg blir alltid så glad av å titte innom bloggen din, og du er rett og slett inspirerende på alle måter 🙂 Stor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg