Workaholic at the hairdresser

Behandlingen er sponset

Daniel: Jeg synes du er mye finere uten ekstra hår og negler!
Marthe: Jasså? Da får jeg gå uten da!

Og sånn ble hun fri fra både hårextentions og gelènegler! Marianne fikk nesten sjokk da jeg kom inn døren klokken 10.00 i dag tidlig, uten extentions og uten ønsket om å bestille meg nytt. Haha! Jeg tenkte jeg heller kunne bestille meg et clip on sett til anledninger hvor jeg skal fjolle meg litt ekstra. Forandring fryder, ikke sant? Det er litt rart, men samtidig veldig befriende. Etter å ha blitt dullet med i to timer, har jeg alt jeg vil ha. Marianne har eksperimentert med Loreal fargene igjen og gjort meg mørk i bunnen og med et spill av mørke striper i lengdene. Jeg ELSKER det! Den superlyse sommerfargen var veldig fin den også, men dette er bare mer meg.  

Jeg kommer sikkert til å få lyst til å bli enda mørkere utover høsten, men det må i tilfelle gå litt gradvis. Jeg er ikke så fan av sånne ekstremforandringer hvor jeg får sjokk av å se meg i speilet tre uker etter frisørbesøket. Haha! Komponisten frisør har forresten opprettet en app som dere må laste ned om dere vil ha hver tiende klipp gratis! “Komponisten” heter den, og her kan man også booke time, se i galleriet eller legge igjen en beskjed!

Rimelig genialt. <3 Nå skal jeg se og komme meg hjem for å starte på neste bloggpost! Jeg har litt jeg skal gjøre før jeg får Kristinemor på besøk i kveld. Pakke må jeg også se å få gjort. Tenkte jeg skulle ta månedens første Stavangertur allerede i morgen! Fokusere på familie, blogg og trening i noen dager <3 Ah, dette blir en knalluke.

Har dere ikke Komponistens app, kan dere booke time HER.
Lover å vise håret på noen bloggbilder siden. Ha en SUPER mandag!

14 kommentarer
    1. Jeg har alltid syntes at naturlig er penest! Dette blir sikkert råflott Marthe 🙂 (du ser jo som regel bra ut uansett du da) Håper mandagen blir en fin start på uken! Stor klem<3

    2. Typisk menn, de er ikke fan av hair extensions haha. Håret ser kjempefint ut, selv er jeg og har alltid vært blond og kunne aldri tenke meg å bli mørkere men du kler “bronde” utrolig bra! Hva er din naturlige farge?
      Jeg har droppet løshåret og har clip on ved spesielle anledninger, det funker bra. 🙂

    3. Går du mye uten sminke foran Daniel og ellers? 🙂
      Bra du fjerner løshåret og de fake neglene, synes ikke det er noe pent og jeg er jente. Haha

    4. Håret ditt er såå fint! Morsomt at du har bestemt deg for å være mer “naturlig”, men jeg ser ikke på gelenegler og extensions som såå unaturlig, da 🙂 Dessuten syns jeg ikke man skal forandre seg for en annen person, dersom det innebærer at man kanskje ikke føler seg vel med seg selv! Ikke det at jeg tror du ikke føler deg vel nå, men du skjønner hva jeg mener 😉

    5. Camilla: Tusen takk! 🙂 Nei, jeg går heller ikke rundt og tenker at jeg er “falsk” fordi jeg har satt på litt ekstra hår og negler. Hehe, men det er deilig å gå litt uten også. Ihvertfall etter så lang tid. <3

    6. M: Nei, det gjør jeg egentlig ikke 🙂 Jeg fjerner sminken rett før vi legger oss, men tar den på igjen så fort vi står opp. Hehe, ble litt mer komfortabel på denne fronten etter å ha gått sminkefri lange dager på ferie i Kos, men jeg føler meg fremdeles mest vell sminket 🙂

    7. Maria: Hehe! Tusen takk Maria <3 Min naturlige farge kalles vel kommunegrå. Jeg er mørk blond om vinteren og blond om sommeren hvis jeg ikke gjør noe med fargen 🙂 Ah, skal bli deilig å være litt lettere i toppen fremover, men det går nok ikke lange stunden før et sett clip on ligger i postkassen. Hihi!

    8. Stine: Å <3 Takk for det Stine! Min mandag har vært helt fantastisk. Så fort dere er oppdatert med post nr.2 får jeg bestis på besøk for hjemmelaget pizza og filmkos. <3 Håper din mandag er like bra! Klem <3

    9. Så fin du ble. Må si jeg misunner deg som har den hårtypen. Selv er håret mitt like tjukt som saueull, og det tar minst 50 år og fikse det. Dette har ikke jeg tålmodighet, så nå har jeg bare gitt opp. Gjorde for lengst, da jeg oppdaga hestehalen. Siden har den vært min bestevenn. Hehe.
      Lenge siden jeg har lagt igjen noen spor i kommentarfeltet, så nå var det sannelig på tide 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg