Bra off. Hair up. Sweats on

Det ble ingen bringebærpannekaker, men det ble bringebær! Jeg kunne ikke dy meg, så jeg hentet en fin skål fra kjøkkenskapet og dro ut i hagen for å plukke meg en porsjon. Heldige meg som har både epler, plommer og bringebær like utenfor stuevinduet. Diiiigg! Så nå sitter jeg her, nydusjet med tutt i håret, kosesokker på føttene og Kristines hjemmestrikka genser på overkroppen. Jeg stjal den med meg fra festen i går, og har trasket rundt i den i hele dag. Vel, bortsett fra da Daniel og jeg var ute og løp i 90 minutter da! JA, JEG KLARTE DET!

Hoho! Snakk om å være stolt. 9,9 kilometer løp vi på en og en halv time. Vi holdt så lavt tempo som overhode mulig, og løp på smale skogsstier med røtter og gjørme langt oppi sørlandsparken. Genialt å velge et slikt terreng når målet er å jogge med lav puls. Eller lav og lav.. Daniel hadde en puls på rundt 110, mens jeg løp rundt og peste på 160. Jaja, flere kalorier forbrent på Borge! Hehehe. Nei, etter at formen kom seg i ettermiddag, har dette bare vært en supersøndag. Nå er det ikke så mange timer igjen av den, men resten av kvelden tenkte jeg å sette av til denne planleggingsdagen min. Skisser for ukens blogginnlegg skal noteres ned, før jeg hopper i pysjen og stuper i bingen! Jeg må være uthvilt nok til å klare å stå opp til frisørtimen min i morgen tidlig. HURRA! Tenkte Marianne endelig skulle få gjøre meg litt mørkere. Nå er det tross alt snart høst! <3

Håper dere har hatt en deilig søndag! Tenkte jeg skulle ta en omgang med kommentarsvaring jeg nå, før jeg starter på planleggingen. <3 Koser meg glugg her jeg sitter med kosetøy, teppe og pcen på fanget.

Skikkelig søndagsmodus! Ah, egenplukka bringebær er SÅ godt.
De man får på butikken smaker jo som vann i forhold! <3

37 kommentarer
    1. Den genseren så skikkelig god ut, den kledde du 🙂
      Så bra du fikk gjennomført 90 minutters løping, alltid godt å slappe av med god samvittighet etter trening 🙂 Ha en fin kveld videre <3

    2. Frida Abelone: Nei, jeg har dessverre ikke det. Det er svigermoren til Kristine som har strikket den til henne. Digger fargene, traktorene og alt med den! Hoho <3

    3. Siljehs: Tusen takk! Den er helt fantastisk <3 Ja, jeg er rimelig fornøyd med egen innsats nå altså. Også med hangover til og med! Mihi *stolt* :'D Ha en super kveld du og Silje!

    4. Du er så flott Marthe:) Du ser jo bra ut uansett hva du har på deg!:D Genseren er utrolig nydelig:D Gleder meg til å se hvordan resultatet blir imorgen:)

    5. Hei fine du!
      Først og fremst; gratulerer med vel gjennomført løpeøkt! du motiverer meg til å begynne å løpe, og det har ALDRI skjedd før. Så en real klapp på skuldra til deg.
      Tilbake til det jeg egentlig skulle spørre om. Når du sier bringebærpannekaker, mener du bare vanlige pannekaker med bringebær på eller lager du pannekaker av bringebærene? Kan hende det her er et fryktelig dumt spørsmål, men nysgjerrigheten tok overhånd:)
      På forhånd, takk for svar<3

    6. Aurora: Heisann! Så herlig å høre at jeg motiverer til å begynne å løpe 😀 Takk for gode ord <3 Når det kommer til bringebærpannekaker, så tenkte jeg å lage vanlig pannekakerøre, men ha i noen hele/halve bringebær rett før jeg steker dem så det blir bringebær inni selve pannekaken også 😀 Sikkert superdigg!

    7. Heisann. Har prøvd å nå deg på instagram, men har ikke lyktes. Jeg er en jente på 19 snart 20 år som har slitt med spiseforstyrrelser. På min instagram konto prøver jeg å nå ut til jenter OG gutter som sliter, og jeg prøver å unngå at andre havner i samme situsjon. Jeg vet at du normalt ikke gjør dette, men tenkte det var et så viktig tema at det var verdt forsøket om du kanskje ville dele IG min på din side. Jeg heter “Mathildejohnsen” der, og ville satt pris på om du så på saken 🙂

    8. Ønsker meg veldig gjerne et innlegg på bloggen med oppskriften på denne genseren. Så utrolig fin!!!

    9. Du er så fin! Og jeg ELSKER at du skal dele løpeplanene dine fremover. Jeg har blitt helt hekta på intervaller, men sliter litt med langkjøringene enda. Skal prøve meg på en 90 minutter i nærmeste fremtid 🙂 Du er en inspirasjon til tusen! Fortsett med å være fantastisk <3

    10. Hei! Finner deg ikke lenger på bloglovin, er det pga. bytting av bloggplattform? Håper du blir å finne der igjen 🙂
      Fin genser!

    11. Ser flere lurer på oppskriften på denne genseren! Søkte litt på nettet og fant ut at det er en Fana genser, hvor orginalmønsteret er bytter med traktorfigurer 🙂 Sandnes garn selger mønsteret!

    12. Hei! skulle bare gjøre gjøre deg oppmerksom på at de nye innleggene etter at du skiftet bloggplattform ikke kommer opp på blogloving. Syntes dette er veldig synd da man “glemmer av å lese bloggen din” .

    13. Lisa: Heisann! Jeg vet! Bloglovin er kontaktet og alt jeg skal gjøre er gjort, så nå venter jeg bare på at bloglovin skal flytte over følgerne til ny bloggadresse 🙂 Jeg kan ikke gjøre det selv <3

    14. Ida: Tusen tusen takk Ida. God du er <3 Du må bare prøve deg på denne 90 minuters økta en dag. Ta det suuuperrolig. Og hvis pulsen blir for høy i oppoverbakkene så går du de og løper på slettene. Det viktigste er å holde en puls på 110-130 i 90 minutt! 😀 Løper du sammen med noen så blir det superlett. Storkoste meg jeg da Daniel og jeg tok økta i går! <3

    15. Hei marthe! <3 Jeg ser på pulsklokke selv og lurte på hva hele merket til den du har heter. Jeg finner flere fra Polar... Er det Polar M400 HR? <3 Og ville du anbefalt den du har? Ha en flott dag! Gleder meg til å se hårresultatet!! <3

    16. Wow! sykt flink. Selv om du hadde en rolig langkjøring så er det helt rått at du klarte 1,5t! Så imponert. Selv ble det 5 økter på meg forige uke, som var målet for uken. Utrolig fornøyd med gjennomføringen og går inn i en ny uke med masse motivasjon. Håper du får en fin uke 🙂 bare en liten ting: Apropos kommentering her på bloggen. Jeg forstår ikke når folk sier det er bedre her enn det var på den gamle. For på den gamle så hadde man en bruker hvor man fikk beskjed om bloggeren hadde svart på kommentaren. Likte det så godt. Her må man inn å lete for å se om man har fått svar. Eller finnes det en mulighet for å se at man får svar direkte fra deg? Må jeg opprette blogg?`Har bare huket av på *husk meg. Håper du svarer 🙂

    17. Hei! Hva er fremtidsplanene dine? Så andreabadendyck hadde skrevet litt om det, og da kom jeg på at jeg lurer på hva dine planer er? Skole? Jobbe med blogg? 🙂

    18. Madelen: Tusen takk! 😀 Herlig med litt ros fra en spreking! Blir ikke bedre enn 5 økter i uken. Litt restitusjon må man jo også sette av tid til 😀 Angående det nye kommentarsystemet så er det nok bare de med blogg hos blogg.no som får opp “svar fra marthe borge” når jeg har svart. Når du huker av “husk meg” så tror jeg bare du slipper å skrive inn navn og mailadresse i kommentarfeltet neste gang du skal legge igjen en kommentar. Men jeg ser alle kommentarer og svarer på mer eller mindre alt! 🙂

      Ønsker deg masse lykke til på treningsfronten denne uken!

    19. Malin: Ja, bloglovin har ikke fått overført følgerne mine til den nye adressen. Jeg mailet dem på lørdag, så jeg håper de er på saken i dag. Mulig de ikke jobber i helgene 🙂 Det er nemlig noe jeg ikke får gjort uten deres hjelp <3

    20. Hei Marthe!
      Kan du vær så snill å prøve å ordne så denne nye bloggadressen din kan komme på bloglovin? Etter at du byttet til blogg.no ble du borte, og det er så kjedelig at du ikke kommer opp i feeden der, for da glemmer jeg ofte å sjekke om du har noen nye innlegg! Har prøvd å legge til bloggen din, men uten resultater 🙁 Stå på videre med bloggen, veldig bra jobbet i det siste <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg