Uken som gikk…

Ukens latter… Torsdagskvelden var helt vanvittig latterfull for min del. Daniel og jeg hadde romantisk klissekveld med zebra til middag, og testing av min nye pulsklokke til kvelds. Hehe. Jeg hadde testet den under løpeøkten min tidligere på dagen, men fikk den ikke til å oppgi verken puls, tid eller kalorier..

Marthe: Pulsklokken min fungerer ikke! Du må lære meg den!
Daniel:
Har du hatt pulsbelte som fulgte med, rundt brystet da?
Marthe:
Hæ, nei? Var det et belte? Jeg trodde det var en klokkelader!

Ikke rart jeg ikke fikk den til å funke! Jeg kunne se på hele mannen at han ville dæve av latter, men i stedet for å le av meg, smilte han lett og sa “vel det får jeg lære deg i kveld”. SÅ etter en helt himmelsk middag befant jeg meg spurtende på stuegulvet hans. Frem og tilbake fra stue til gang, superhappy med en klokke som fungerte.

Ukens sang… Feeling Myself av Beyonce og Nicki Minaj. Kuleste musikkvideoen jeg har sett på lenge!

Ukens høydepunkt… Denne er lett! Plattformskiftet mitt på mandag! Endelig kunne jeg dele nyheten med dere, og endelig var motivasjonen på plass igjen! Både søndag, mandag, tirsdag og onsdag satte jeg mer eller mindre foran pcen hele dagen. Jeg var og handlet på onsdag, og denne ene timen på butikken var den eneste jeg hadde utenfor leilighetens vegger på en halv uke. Jeg har tilbrakt utallige timer i bloggbobla mi, og det har bare vært fantastisk. Dialogen er tilbake, og jeg elsker det <3 Jeg fikk til og med snap fra Annika på onsdag hvor dette sto skrevet: “Sykt gøy å lese kommentarene dine! Jeg får lyst til å blogge selv!” <3 Altså, dere er råe.

Ukens film… The Longest Ride.. Åå for en koselig film! Kristine og jeg så den på onsdag, og jeg gråt og gråt, og gråt. Nå må det bli en liten stund til neste gang jeg snurrer gråtefilm. Det tar på med den slags!

Ukens cravings… Banankaken jeg bakte på mandag. Jeg skar den opp og frøs den ned samme kveld så den ikke skulle bli tørr, men nå er den allerede oppspist. Hihi! Det var helt sykt digg å tine kakestykkene i mikroen, for da smeltet sjokoladen igjen og gjorde kaka nesten enda saftigere. Også et glass melk til da.. GUD.

Ukens nedtur… Akkurat nå. Jeg må si jeg virkelig har hatt bedre søndager! Jeg har ligget i fosterstilling hele morgenen, og sitter i skrivende stund enda i senga med hodet lent mot pynteputene. Tanken på at jeg i ettermiddag skal ut og løpe i 90 minutt, får meg til å grøsse. Jeg har mest lyst til å spise hjemmelagde bringebærpannekaker og sove resten av dagen. Heh! Det var nå jeg skulle vært glad i kaffe…

Ukens farge… Denne uken har uten tvil vært farget av rosa! Jeg har kjøpt meg rosa pulsklokke, rosa notatbok og rosa blomster til vasen i vinduet. <3 Ellers har jeg bestilt meg noen almanakker som selvfølgelig har rosa innhold. Hva ellers? #Rosablogger. Gleder meg som en gal til å få disse planleggingsbøkene i posten!

Det var litt av min uke! Alt i alt har den vært superfin!
Nå får jeg komme i gang med søndagsvasken i heimen.

33 kommentarer
    1. Disse innleggene er så morsomme å lese! 🙂 Gullkornene er jo bare helt hilarious haha 🙂 Stå på videre Marthe, og ha en knall uke <3

    2. HAHAHAHAHAHAHAHA eg dauer av deg , eg fikk hjelp av Daniel til å teste pulsklokken om kvelden…….
      med å løpe frem og tilbake i stuen hans HAHAHAHAHAHAHAHA uhum

    3. Hei kjære Marthe! 🙂 jeg lurer på om du kan fikse sånn at blogginleggene dine kommer opp på bloglovin? Klem

    4. Oda: Hei hei! Jeg fikk takket være en bloggleser funnet ut hvordan jeg fikser det i går, så jeg har mailet bloglovin med det jeg må informere dem om, så jeg håper de er på saken snarest så følgerne blir flyttet over til martheborge.blogg.no 🙂 <3

    5. Jeg elsker å lese bloggen din Marthe! Du er så utrolig inspirerende på alle mulige måter:D Håper det går i orden med bloglovin, for det er veldig bra for oss som elsker blogg:) Jeg så det siste du la ut på mystory, med bringebærene og da la jeg spesielt merke til skoene og sokkene dine, hahaha:D Ha en flott kveld videre, fine deg:)

    6. Hei!
      Jeg er en stor fan av bloggen din, og jeg liker generelt godt å lese blogger. Da jeg har mange jeg leser fast synest jeg det er genialt med Bloglovin både på mobil og data slik at jeg får med meg hvilke blogger som har kommet med nye innlegg. I Bloglovin-appen har det i kanskje et halvt års tid bare vist et par linjer av hver bloggpost når jeg trykker meg inn på posten. jeg må så trykke for å se videre og bloggposten åpnes da i en ny internettfane, hvor det gjerne tar et lite minutt før den vises.
      Dette kan virke som et ganske ubetydelig lite i-lands-problem, og det er faktisk sant. Men siden dette er ganske irriterende å gjøre for hver eneste bloggpost hver dag (med unntak av Fotballfrue sin blogg som fungerer som normalt forresten), tenkte jeg at jeg skulle høre om det er noen innstillinger du kan gjøre noe med for å løse dette “problemet” .
      Jeg sendte en mail til Bloglovins kundeservice, og fikk dette til svar “Unfortunately this is a setting that the bloggers themselves choose. We can’t force read the full posts if the blogger has chosen to only show a preview of the post in the app.”
      Håper hjelpe meg og ordne dette! Ha en fremdeles fin dag, og på forhånd takk for hjelpe. Klem!

    7. Jeg kjøpte meg pulsklokke selv i går! Supermorsomt å teste den ut i dag 🙂 Det er såå mange forskjellige funksjoner! Håper dagen din har blitt bedre etterhvert, også ønsker jeg deg lykke til med løpeøkten! Var ute i 90 minutter tidligere i dag, og jeg kan med hånden på hjertet si at det hvertfall var en deilig følelse ETTERPÅ! 😉

    8. Du har virkelig vært kjempe flink med bloggen denne uka! Bare passe på og leve noe utenfor pcn også 🙂

    9. Hei Marthe! Fin uke 🙂 Hahahah, lo godt med pulsklokka 😀 Du er søt altså^^ Nå er jeg spent på hvordan denne joggeturen deres gikk? Selv er jeg IKKE i form til noe sånt i dag. #dagenderpå
      Ha en fin søndagskveld 🙂 Klem<3

    10. Ida Rygnestad: Hehehe! 😀 Tusen takk! Du, den joggeturen gikk over all forventning. Vi løp i nøyaktig 1 time og 30 minutt, og kom 9,9 kilometer på denne tiden. Vi løp med andre ord ganske sakte, men det var jo det som sto på programmet! Jeg er superfornøyd 😀 Dagenderpå er alltid hard, men jeg håper gårsdagen var verdt det 😀 Klem!

    11. Sandra: Tusen takk! Kjempeglad for å høre at dere er happy <3 Javisst! Jeg passer som regel på å alltid ha litt egentid til venner og kjæreste om kveldene 🙂

    12. Stine: Åh, kjøpte du deg en fancy en? Jeg undersøkte ikke så veldig godt før jeg dro og kjøpte min, så jeg kom hjem uten funksjonen hvor man kan se kilometer på. *Sukk*. Jaja, jeg har tid, puls og kalorier. Det er ikke dårlig bare det 😀 Så gøy at du klarte å fullføre dine 90 minutter Stine! Den følelsen etterpå er faktisk helt ubeskrivelig <3 Det er den som gjør alt verdt det!

    13. Hedda Kalfoss: Hahaha, jeg krysset fingrene for at ingen la merke til kleskomboen på det bildet! Hahaha, jeg gikk i joggebukser, sokker, slippers og strikkegenser. Så helt gal ut, men naboene mine har faktisk sett meg i verre! :’D

    14. Kristine: Heisann Kristine! What, dette visste jeg ikke. Jeg skal gå inn og se om det er noen instillinger jeg kan gjøre om på. Merkelig! Hvis ikke jeg får det til så sender jeg en melding til support. Jeg har endelig funnet ut hvordan man gjør det nå :’D Klem!

    15. Kjøpte nok en litt mer fancy en ja! Den er fra polar den også, modellen heter M400. Denne klokken har GPS og hele pakka, så det er litt av hvert å utforske;) Modellen over din heter A300. Den har kilometer og mange av de samme funksjonene som min, men du får ikke GPS da. håper du blir fornøyd me klokka di uansett, det er jo pulsen og tida som er det viktigste!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg