My favorite place to be

Mitt favorittrom i heimen er definitivt soverommet. Hvorfor? Vel, det er stort, lyst, inneholder en diger seng med ni puter, og et skostativ proppfullt med hæler. Hva mer kan jeg ønske meg? Klærene mine er det første jeg ser når jeg våkner om morgenen, og det siste jeg ser når jeg legger meg om kvelden. Hoho! Nei, jeg elsker det soverommet. <3 Kristine og jeg har tilbrakt nesten hele formiddagen her. Vi planla allerede søndag å ha en liten “filmdate” denne onsdagsmorgenen, så da klokken slo 12.00 kom Kristinemor med sandwich fra kjøkkenskapet til meg, klar for date med både lunch, film og banankake til dessert. I dag var det klissefilmen “The Longest Ride” som sto for tur, og tårene kom ikke fullt så overraskende strømmende. Vi snakker tidenes sminkespor..

Ler meg ihjel. Tusen takk til dere som anbefalte meg den! For en herlig film. <3 Nå har jeg gjort om kinosalen til mitt eget lille drømmekontor her på soverommet, med puter i ryggen og teppet oppå sengeteppet. Ah, å jobbe på denne måten er bare drømmen. Kristinemor var så snill å knipse noen bloggbilder av meg før vi satte i gang, så et knippe bilder fra formiddagen får dere over og under her. Heh, jeg hadde akkurat pratet med bestemor på telefonen, og fortalt henne at jeg ikke skulle ha hunder i sengen min mer. Oh well… Så kom Thio på besøk <3

Klart den nydelige tassen måtte få komme opp i kosekroken vår! Planen nå er i grunn bare å skravle litt med dere, planlegge morgendagen og hive meg på tredemølla for ukens intervalltrening. Daniel har gitt meg et treningsprogram for kondisjonstrening, så de neste 20 ukene tenker jeg å følge dette til punkt og prikke! Vi får se da, hvordan det går. Det hadde vært så moro om jeg fikk det til! Oppdatert skal jeg nok holde dere uansett.

Jaja, så fikk dere en soveroms-tour denne onsdagen!
Har dere et eget, lite favorittsted i heimen? <3

40 kommentarer

Siste innlegg