H2o Gold Slippers

Sandalene er sponset

Jeg tror ihvertfall de er sponset? Haha, jeg vet faktisk ikke! De dumpet ned i postkassen i går, uten avsenderinformasjon, notislapp eller noe som helst! Riktig størrelse var de også i, så jeg skjønner faktisk ingenting. Hvem vet. Plutselig får jeg en melding fra farmor om at det er papsen som har sendt meg et par slippers fra Thailand. Jaja, vil nødig ha forbrukerombudet på døra, så jeg merker for sikkerhets skyld. Uansett hvor de kommer fra, så var de ihvertfall råkule. <3 Jeg ante ikke at H2o hadde så lekre modeller! Hadde jeg visst det for et år siden, så hadde jeg bedt Birkenstock gå å legge seg! Slike små, hyggelige overraskelser er bare noe av det beste. Spesielt på en grå og regnfull dag. Måtte det dumpe sandaler ned i postkassen i hele høst!

God morgen forresten! Da var vi nesten midtveis i uken allerede. <3 Håper dere fikk en fin tirsdag til tross for litt dårlig vær. Jeg tilbrakte kvelden inne i en god armkrok, med en skål, varm suppe i hendene. Blomkålsuppe faktisk! -Med bacon, og baguetter. Nesten like godt som tomatsuppe det! En film klarte vi også å se ferdig før vi lå og snorket i bingen. Jeg elsker døgnrytmen min om dagen. Når klokken slår 23.00 er jeg så trøtt at kroppen bare skriker etter senga, og klokken 08.00 om morgenen er jeg som et nytt menneske igjen. Lys våken, og klar for å starte dagen. Hva skjedde? Jeg tror det må ha vært den deilige ferien. Den var helt klart trengende.

Neste på planen er å hive i meg litt frokost. Jeg får nemlig min kjære Kristinemor på besøk klokken 11.00 i dag. Jeg har ikke sett henne på mange uker, så nå gleder jeg meg til å høre om alt som har hendt siden sist. Nytt hus har hun også flyttet inn i siden sist! Himmel og hav, som det går unna med venninnene. Jeg ville bare gi dere en smakebit på mine nye slippers, og ønske dere en strålende onsdag. Så skrives vi igjen litt senere i dag <3

Have a good day! Likte dere sandalene forresten? 

18 kommentarer
    1. Har slike selv. Et tips er å gå med de litt hjemme med sokker i før du tar de med på strandtur. Det gjorde ikke jeg og endte med å måtte plastre begge stortærne hver morgen før jeg skulle på stranden. (gnagsår) Hadde jo selvsagt kun tatt med meg disse sandalene utenom joggesko. Men etter et par dager så ble de litt utvidet foran og nå er de verdens deiligste slippers å gå med 😀

    2. Får deg ikke opp på bloglovin lenger 🙁 (krise i heimen haha). Samme skjedde forrige gang du byttet 🙁 *krysserfingreforatdetskjersnart <3
      Ha en fin dag, fineste!

    3. Hei Marthe 🙂
      Har aldri vært veldig fan av tomatsuppe, verken posesuppene eller de jeg har laget selv. Men så lagde jeg en helt rå tomatsuppe for litt siden, og jeg er søren meg blitt tomatsuppefrelst jeg også. Det må være noe av det beste jeg har laget -så godt at jeg til og med lagde en blogg til ære for den helt himmelske tomatsuppa.
      Så ja, det jeg egentlig skulle si var at jeg anbefaler deg å prøve ut denne neste gang du har lyst på tomatsuppe 🙂 Du kommer til å bli tomatsuppefrelst på nytt 😀
      https://diggbarmat.wordpress.com/

    4. Å: GENIALT! Tusen takk for oppskrift 😀 Elsker elsker elsker både pose og hjemmelaget tomatsuppe med makaroni, egg og smeltet ost på toppen. Det er helt nydelig! <3

    5. Celina: Nei, jeg vet.. Det går alltid litt tid før jeg får ordnet det med bloglovin. Jeg får det nemlig ikke til selv, og må ha hjelp av teknisk avdeling. Hehe! Men det skal fikses snarest altså. 🙂 Ha en fin dag du og Celina <3

    6. Celina Stamper: Ja det synes jeg så absolutt! Det står 400kr på pakken skoene kom i, så jeg regner med det er det som er prisen. Det er da ikke så galt når de er både behagelige og pene! Bedre enn Birkenstock priser ihvertfall 😀

    7. Hei Marthe! Åååh, disse var nesten så kule at de ble litt harry 😛 HAHA! Selv har jeg ikke Birkenstock, men hadde valget vært mellom disse og de over, hadde jeg valgt de over 😀 Ha en fortsatt fin onsdag (lillelørdag!) Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg