Smell the sea and feel the sky

Ååå nå er jeg så glad! Daniel og jeg kom vel frem til Michelangelo hotell sent i går kveld, hev oss i dusjen, og dro rett ned på hotellets ala carte restaurant for tidenes middag som vi nøt med en hel flaske rødvin til. Jeg tok selvfølgelig med kamera, så disse bildene får dere få litt senere! ÅH! Rommet vi har fått er helt upåklagelig! Vi har stor plass å boltre oss på, alt er rent og pent, og vi har balong med utsikt rett ut mot havet.

For en fryd å våkne opp til denne utsikten, spise en herlig frokostbuffè og bare dra rett ned til poolen for å tilbringe hele første dag her. Vi har ligget og stekt helt siden klokken 11.00 i dag, drukket mojito, spist cæsarsalat, plasket og kost oss! Første dag måtte liksom bli akkurat slik.. HELT nydelig er det her!

Nå sitter vi solbrune og storfornøyde å slapper av litt før middag! Jeg blogger, mens Daniel sitter på Startours nettsider for å finne ut hvilke utflukter vi skal melde oss på. Vi er like eventyrlystne begge to, så det ser ut til at ferieplanen fort kan bli full! Det er jo en hel hau av herlige opplevelser vi har lyst til å få med oss før hjemreisen! I morgen blir det strandbesøk, på mandag blir det cruise med middag i solnedgangen, på tirsdag og torsdag blir det båttur og på onsdag blir det spa! Høres ikke det ut som en bra ferie så vet ikke jeg.

Nettet på hotellet har forresten så langt også vært over all forventning! Jeg får blogget i en fei, og uten noe form for opplastningsproblemer. <3 Deilig! Håper det står bra til med dere der hjemme. Gleder meg en hau til å dele feriebildene våre med dere! Nå skal jeg hive meg i dusjen og gjøre meg klar for middag med min kjære.

I kveld skal han her og jeg utforske sentrum i Kos!

Ønsker dere en superduper lørdagskveld <3

1 kommentar
    1. For ett nydelig sted <3 Og for en nydelig jente med en fantastisk kropp!! 😀 😀 Prøvde foresten å klikke inn på bilde av oppskriften på mini pizza men kom ikke opp noe men kanskje fordi jeg bruker mobil? 🙂
      Håper det var litt godt å komme hjem også 🙂 Ha en fin kveld 🙂 masse klemmer Fra Maria

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg