NLY Trend sandals!

Inneholder en annonselenke

Okei, DISSE skoene! De er nydelige å se på, og likevel så gode å gå på! Det har vel med at foten sitter som støpt fast i skoen. Jeg har vært på utkikk etter det perfekte paret lenge, og endelig fant jeg meg et som var både rimelig, pent og behagelig. Det er en kunst å jakte på slike snøring-sko. Enkelte ser perfekte ut på bildene, men er blodharry i virkeligheten, så man må nærmest studere bildene opp og ned, for så å ta en sjanse! Heldigvis traff jeg denne gang. Disse skoene, en hvit løs “gresk” kjole, og et sort flettebelte i livet… Gjett om jeg har pakket med alt sammen! Mihi, håper jeg kan få knipset noen bilder av det på i løpet av uken.

Hva synes dere? Skoene kjøpte jeg for 499 kroner HER

Når lenken ikke fungerer så er de nok blitt utsolgt <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg