Throwback – Last Weekend



Tenkte jeg skulle starte fredagen med et bildedryss fra forrige helg jeg! -Da noen av jentene igjen var samlet for bursdagsfeiring for Siri. <3 SOM vi koste oss! Siri lot meg få leke meg med polaroidkamera sitt, serverte brownies og holdt stol-leken, så dere kan tro det ble en latterfull kveld. Jeg koste meg glugg, og det håper og tror jeg Siri gjorde og. Ah, dette har vært en skikkelig venninneuke! Vi har vært sammen nesten hver eneste dag, for bursdagsfeiring, dyreparkbesøk, shopping, og grilling. <3 Jeg kommer til å leve på disse dagene i lang lang tid fremover, og gleder meg allerede til neste lille samling. For en fantastisk venninnegjeng jeg har!

I skrivende stund er Daniel og jeg antagelig halvveis til Oslo. Vi satte oss i bilen allerede klokken 07.00 i dag tidlig og kjørte avgårde. Vi har til bestemors store forskrekkelse ikke beregnet tid for kø, så nå krysser vi fingre og tær for at trafikken går smooth! Viktig å leve litt på kanten. Ellers blir det manko på spenning i hverdagen! Håper dere får en knallstart på helgen. Jeg gleder meg til å oppdatere dere fra varmere strøk.

Meg: Siri, bort med ølen! Bloggen er barnevennlig!

Voksne og barn… Ha en riktig fin helg! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg