En frisørdrøm i oppfyllelse




Åå, har dere sett!? Ingen tvil om at apene i dyreparken fikk frisørdrømmen oppfylt da en ungjente ankom apeskogen med flettedonut i dag. Jeg ville dæve av latter, og benyttet meg selvfølgelig av anledningen til å snike meg så nære som overhode mulig for å knipse noen bloggbilder. Nei, apeskogen er undervurdert. Fy søren for noen herlige vesen!

Vi var fem jenter som trasket rundt i dyreparken denne onsdagen. Matet dåhjort, spiste sukkerspinn, tok karuseller, og bare storkoste oss med latter og moro i finværet. De eneste to som måtte jobbe, jobbet i parken og kunne derfor likevel treffe oss til lunch! Ah, det er så koselig å samles på denne måten, sette av en hel dag og gjøre noe GØY sammen!

Fine jentene, klare for en dag i parken! <3

Dagen er ikke over heller! I skrivende stund sitter Selini og jeg i stuen til Annika og venter på at resten av girlsa skal ankomme. Vi skal nemlig ut i parken like på utsiden å spille volleyball og grille i kveld. Det er blitt litt småsurt ute, men hva gjør vel det? Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær! Håper det står bra til med dere. Jeg rakk ikke å oppdatere dere til morgenen i dag, men sist jeg sjekket var dere ihvertfall ikke langsinte. <3 Min nye samboer, Selini dro meg opp fra sengen klokken 09.00 for å ha meg med på intervalltrening på mølla! Usj, føltes skrekkelig der og da, men gud så deilig etterpå! Lurer meg på om jeg skal flytte denne personlige treneren inn for godt jeg?

Ville bare dele et hyggelig bildedryss fra dagen vår <3

Jeg håper dere har det bra. Vi skrives snart igjen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg