Fått meg samboer!

Inneholder en annonselenke

Hei og god tirsdagskveld dere! Her går det i ett! Jeg har fått Selini på besøk fra Harstad i dag, og hun skal faktisk bo her hele uken! HURRA, det er så hyggelig å ha samboer for noen dager. Jeg reiser jo allerede fredag, men vi nå ihvertfall tilbrakt noen dager sammen, og de skal jammen brukes godt! Vi dro rett til byen for å spise is, ta sol *kremt* og shoppe litt da hun kom i ettermiddag, og så fort dere er oppdatert drar vi til byen igjen for å treffe resten av jentene til tirsdagskonsert på fiskebrygga. Det blir en alkoholfri kveld med skravling og god musikk før vi vender nesene våre hjemover for å lade opp til morgendagen.

Onsdagen har vi nemlig bestemt skal gå til en dag i dyreparken! Jentene skal traske rundt og titte på dyr, spise lunch og ta litt karuseller før vi drar til Hamresanden og griller. Ah, disse sene, varme sommerkveldene hvor så mange som mulig av jentene samles til vin, grilling og kos. <3 De er helt fantastiske!

Jeg ville bare innom og si god kveld jeg! Det er ikke særlig til aktivitet i kommentarfeltene om dagen, men det er helt greit. Det er fellesferie, og vi har alle ting vi har mer lyst til å gjøre en å sitte foran enn pcskjerm. Dra ut i finværet dere som har det, og NYT. Bruk sommeren! Den tar dessverre litt for snart slutt. <3

Nå drar klubbeskoene og jeg på konsert <3

Skoene finner dere HER. Ha en super kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg