Uken som gikk…

Ukens innkjøp… De hvite Nellyhælene, et hvitt lite skjørt fra Bikbok, en blå topp fra Gina Tricot, et grått koseskjørt og en hvit, løs, blondetopp fra Bikbok. Det er stort sett på Bikbok jeg finner det om dagen!

Ukens høydepunkt… Å jeg har hatt mange fine dager denne uken også, men gårsdagen var nok den aller beste. Jeg leste ikke en eneste blogg, og jeg kom ikke med en eneste oppdatering selv. I stedet satte Daniel og jeg av hele søndagen til å spise en god frokost sammen, dra på hytta, fiske, grille og se en kinofilm. Klokken 00.00 la vi oss gode og trøtte, og med følelsen av at vi hadde fått alt ut av dagen <3 Ferielivet altså.

Ukens nedtur… Denne uken har jeg faktisk en nedtur å fortelle om!! Neida.

Ukens sang… Jeg har to sanger som jeg har hørt på utallige ganger. “Lush life” av Zara Larsson og Avicii sin “Waiting for Love” med Prinston og Astrid Smeplass. Synes denne varianten av sangen er så fin!

Ukens cravings… Avokado. Jeg har spist avokado til frokost hver eneste dag hele uken. Enten most på knekkebrød i stedet for smør, eller på toppen av en skive med gulost og paprika. Det.Er.Så.Godt! Spesielt med litt salt, pepper og sitron! Ah, smaker bedre enn norske jordbær faktisk.

Ukens latter… Mengden Yum Yum jeg har gått til innkjøp av… Jeg har nemlig tenkt til å fore Daniel med nudler mens vi er på ferie! Hvorfor? Jo, nå skal dere høre. Jeg bruker hakket lengre tid på badet enn Daniel gjør, så for å forhindre slike “Nåmåduskyndedeg-jegersultenogsur” situasjoner etter stranda om ettermiddagen, kan Daniel ta seg en pakke YumYum før middag! Heh, høres ikke det ut som en glimrende idè?

Ukens film… Jurassic Park! Så den på kino i går og storkoste meg med både baconchips og popcorn. Hoho <3 Skulle selvfølgelig ikke ha noen av delene. Selvbeherskelse lenge leve. #onedayi’llbefat

It’s been another great week <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg