A Sunday Well Spent


Daniel har ferie fra jobb om dagen, og det betyr at vi kan våkne opp sammen, nyte en god frokost, og gjøre hva vi vil fra morgen til kveld! En luksus jeg nyter hvert eneste minutt av. <3 Hele søndagen tilbrakte vi sammen, og på best tenkelig vis. Daniel tok meg nemlig med til hytta familien har ved Rossevann i Kristiansand, og her la vi ut på fisketur i ferskvannet! Været var perfekt. Litt duskregn, men vindstille, og med oss hadde vi vår beste venn, “engangsgrillen”. Fire timer fløy forbi, og ble de beste på så lenge jeg kan huske.

Den beroligende stillheten vi hadde mens vi satte på vannet med hver vår fiskestang. <3 Det var som en dose terapi for sjela. For et herlig sted å ha hytte! Ikke èn person var å se eller høre på verken vann eller strand, og vinden var så stille at ikke et blad var i bevegelse. Altså, jeg følte jeg var under innspilling av “The Notebook”s beste filmscene i går. -Med min helt egen “Ryan Gosling”, og vannliljer i stedet for svaner.

Han der <3 Jeg får aldri nok..

Etter å ha beundret mannens fiskeskills, dro Daniel båten og meg i land på en liten sandstrand hvor vi satte oss under trærene for å grille! Daniel tok på seg ansvaret for kjøtt, mens jeg fikk ta meg av burgerbrødene…

… Altså. Grilling er en mannejobb!

Fiskestilen min er det vel heller ingenting å si på? Fangst ble det utrolig nok også! Seks vannliljer og fire ørret. <3 Mihi, en fullkommen søndag som vi avsluttet med litt plukking av blåbær, og en tur på kinofilmen “Jurassic Park”. Den må dere bare se i 3D om dere ikke har gjort det alt. Superspennende! -Syntes vi ihvertfall!

Håper dere nyter disse julidagene dere også! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg