L-I-S-T-E-R

6 ting jeg liker

Å reise. Jeg drar hvor som helst, når som helst, og nesten med hvem som helst. <3

♥ Hvilepuls. Ja hallo.. Det er ikke til å legge under en stol at hvilepulsen er behagelig..

♥ Følelsen man får når man legger seg på solsengen, rett etter å ha tatt en avkjølende dukkert.

♥ Når jeg finner en roman jeg ikke kan legge fra meg. Fifty Shades var som å bli presentert for en ny verden.

♥ Et rent og ryddig hjem. Skulle ønske jeg hadde det litt oftere selv. Ihvertfall sistnevnte. Mihi, ikke lett når man er glad i å vaske klær, men ikke fullt så glad i å brette.

♥ Å legge meg nydusjet, nybarbert, og i nytt sengetøy.

6 ting jeg blir lei av

♥ Å spise sunt. Litt sunt er helt topp, men sånn middag uten saus fordi sausen har for mange kalorier… Æsj.

♥ Tvserier. Jeg trodde jeg hadde funnet en serie som jeg kunne fullføre, men neida. Jeg så to sesonger av Orange is the new black og gikk dritlei. Tror aldri jeg har sett en hel tvserie i hele mitt liv.

♥ Regndag etter regndag. Det er egentlig ikke regnet som er problemet, men mørket de grå skyene tar med seg. Det blir mørkt ute, og det blir mørkt inne. Hater mørket. Kan det ikke bare alltid være lyst?

♥ Mas og stress. Jeg liker å ta det som det kommer. Det gjør meg liksom ingenting å gjøre alt i siste liten! Jeg er ikke blitt voksen nok til å stresse over noe som helst, og blir derfor smågal av å se andre gjøre det.

♥ Knekkebrød. Jeg er sikker på at man forbrenner mer kalorier enn man får i seg av å tygge dem.

♥ Blondt hår. Jeg har brukt et halvt år på å få håret mitt ordentlig blondt, og nå gleder jeg meg som en gal til å farge det lysebrunt igjen. Mulig derfor jeg har valgt så mange gamle bilder her i kveld.

5 steder jeg liker å være

♥ I Stavanger. Hos familien som jeg elsker.

♥ I armkroken til Daniel. Min kjæreste, og beste venn.

♥ På solsengen et varmt sted, med solbrillene på nesen og en mojito i hånda. Ah, snart er jeg der! Også med favorittmannen da! 7 dager til avreise. Jeg kan ikke få satt meg på det flyet raskt nok kjenner jeg.

♥ I havet. Aller helst Rødehavet, og aller helst snorklende.

♥ På et hinsides bra shoppingsenter. -Med nok på konto.

4 ord som beskriver meg

♥ Kreativ – En egenskap jeg som blogger koser meg skikkelig med!

♥ Positiv – Jeg er stort sett alltid glad, og har sjeldent uløselige problemstillinger.

♥ Selvstendig – Er det noe jeg vil, så får jeg det alltid til. <3 Jeg har aldri følt meg avhengig av noen.

♥ Søvnig – Jeg har verdens beste sovehjerte. Sovner hvor som helst, når som helst.

Og gjeeerne med hun her på brystet <3

5 ting jeg er redd for

♥ At noe skal skje mine nærmeste. Er ikke det livets aller største frykt? Jeg orker ikke tanken på det engang.

♥ Å ikke følge godt nok med på byen. Jeg er redd for å få en tablett i drinken, bli dopet ned, og være hjelpesløs i armene til noen jeg ikke stoler på.

♥ At de skumle taxisjåførene ser hvor jeg bor, og kommer på døra når jeg er alene hjemme. Hehehe, jeg har kjørt mye taxi gjennom årene.. Alle sjåfører ser ikke like snille ut!

♥ At Daniel og jeg av en eller annen grunn ikke skal ende opp sammen. Jeg er jo blitt så glad i han, og vi har det så forbaska fint! Tanken på at noe skal ødelegge det, gjør meg trist.

♥ Sterke undervannsstrømmer. Jeg kan ikke tenke meg en en eklere måte å dø på enn å drukne. For det første så blir man kvalt, og for det andre så får man ikke sagt farvel til de man er glad i.

Det var mine fem søte, små lister! Ønsker dere alle en superduper helg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg