Them new pair of shoes


Eeeelsk! Dere husker kanskje da jeg for en stund tilbake etterlyste noen hvite, lekre hæler til sommerens festkvelder? Jeg var på jakt etter både et par hvite joggesko til hverdags, og et par hvite festsko. Vel, nå har jeg fått meg begge deler! Nelly hadde jo en hel hau å velge i! Jeg måtte faktisk klikke hjem enda et par hvite sandaler.. -Med hvit snøring oppover leggene. Ah, de var helt nydelige! Lover å vise så fort de dukker opp i postkassen. Bare de dukker opp innen en uke, så jeg får tatt dem med i kofferten til Hellas <3

Nå hva synes dere? Daniel’s respons var “Whatever floats your boat”. Noe sier meg at han ikke var overbegeistret, men hva vet vel mannfolk om damesko? Hehehe, jeg elsker dem da <3

Vi har fått overskyet himmel for første gang på så lenge jeg kan huske her i dag, så denne fredagen tenker jeg å tilbringe mer eller mindre innendørs. Det er så deilig å sitte foran pcen og jobbe med GOD samvittighet! Man føler liksom ikke man går glipp av like mye når været ikke er helt på topp.. Planlegging, handling, matlaging, og forhåndsskriving av innlegg står på planen, og det føles deilig! Jeg fikk unnagjort en løpeøkt utendørs allerede klokken 09.00 i dag tidlig, så litt frisk luft har jeg da fått sneket til meg. <3

499kr betalte jeg for disse skoene på Nelly! De fås kjøpt HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg