En liten endring i planen!

Det ble litt endring i planene da Cathrine ringte og spurte om ikke vi kunne treffes i går. Jeg hadde akkurat fjernet sminken, og innstilt meg på å finne sengen så tidlig som klokken 22.00, men den middagsinvitasjonen var litt for fristende.. -SÅ da kastet jeg på meg litt sminke igjen og fløy avgårde til byen. Jeg hadde jo ikke sett henne siden jeg var på besøk i Oslo for en hel måned siden! Livet til bestis har antagelig rukket å bli snudd opp-ned fire ganger på den tiden! Den jenta opplever jo mer på en uke enn jeg gjør et helt liv.

Fine Cath <3 Det var så fint å se henne igjen. -Og den cæsarsalaten er seriøst den beste jeg har smakt i hele mitt liv. Den truer jeg dere faktisk til å bestille neste gang dere er på Herligland i Kristiansand. Det var så fullt i restauranten i går kveld, at jeg for første gang på flere år ble småflau da bloggbildene skulle knipses. Jeg hadde bare med meg portrettlinsen, og måtte stå to meter fra bordet for å få med noe som helst. Skulle gjerne hatt en litt mer usynlig jumpsuit akkurat da! Hehe, men sånn er blogglivet da. Heldigvis har Cathrine vendt seg til det med årene. Jeg tror faktisk hun har knipset så mye rart at hun ikke vet hva flaut er lengre.

Planene for torsdagen er først og fremst å dra i møte med Geir. Jeg hopper avgårde så fort jeg har sagt god morgen til dere! Deretter er det litt mer blogging som står for tur, før jeg tar kvelden med min kjære. Kanskje blir det til og med en dobbeldate med film og kos? Vi får sjå, vi får sjå! Dere må ha en nydelig sommerdag. <3

Vi sees litt senere <3 Nå kaller Geiremann!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg