Let’s go and have a picnic


Hei der ute! Jeg koste meg sånn i går kveld, at de stemningsfulle bloggbildene jeg hadde lovet dere å ta, helt ble glemt bort.. Litt av en blogger! Hehe. Natten endte som planlagt med sleepover hos min kjære Annika, og heldigvis var hun giret på romantisk piknik i parken til morgenen i dag. -Så jeg skulle få ta bloggbildene mine der i stedet. <3 Et lite legebesøk har jeg også fått skvist inn denne onsdagen. Det var i går jeg plutselig kom på at det var fryktelig lenge siden forrige helsesjekk, så jeg booket meg en time til i dag, og fikk klokken 13.00 klarbeskjed om at alt var i skjønneste orden. <3 Jeg har følt meg så utrolig TRØTT de siste ukene, men det har nok bare med at jeg ikke har fått trent i sommer. Kroppen skriker vel bare etter å få svettet igjen. Ikke rart når forrige økt fant sted for over fem uker siden.

Vi kan jammen kose oss vi. På vei hjem fra legen, dro jeg innom et bakeri og kjøpte baguett-lunch til oss, mens Annika pakket pikniksekken med teppe og jordbær. For en genial idè å tilbringe noen soltimer på gresset i parken.

Litt brunfarge tror jeg også vi fikk sneket til oss denne onsdagen! Nå har Annika dratt på jobb, og jeg hjem til leiligheten igjen. Planen for resten av kvelden er i grunn bare å samle litt papirer til morgendagens møte med Geir.. Jeg fikk endelig ringt ham opp igjen i går kveld, etter å ha mottatt en sms hvor det sto: Nisse! Ring meg NÅ! Hehehe, ikke bare-bare å ikke nå meg på to døgn..

Geir: JEG BLIR SÅ FORBANNET NÅR DU IKKE TAR TELEFONEN!

Marthe: Men Geir, du har jo bare prøvd i to dager!

Geir: …… Det er jammen godt du er et sjarmtroll.

Ler meg ihjel <3 Håper det står bra til med dere alle!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg