Antrekk – 140715


Nå sitter jeg i stuen til Annika og oppdaterer dere mens hun gjør seg klar til konsert på fiskebrygga. Vi har akkurat trykket i oss en god skål tomatsuppe, og venter bare på at bursdagsbarn “Siri” skal komme på besøk. Om en times tid tusler vi vel nedover for vin, musikk og kos alle tre. Tipper det skal smake godt i finværet! Kanskje sover jeg til og med over hos bestis! Det er litt for lenge siden sist vi hadde sleepover, og Annika sin seng er nesten like god som Daniel sin!

Antrekksbilder har jeg også fått bestis til å knipse av meg. Tenk det, jeg måtte ikke trygle engang! Hehe <3 Jumpsuiten er splitter ny og fra Bikbok til dere som måtte lure på det. Synes den er så fin med de lange, åpne armene! Stort mer har jeg dessverre ikke på hjertet i kveld, men kamera blir med ut, så vi får se om ikke jeg får knipset noen stemningsbilder under konserten senere. Ha en nydelig tirsdagskveld alle sammen! Det skal definitivt disse jentene ha <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg