11 dager til kjæresteferie!


Daniel og jeg har booket vår første ferie sammen!! Vi har endelig fått svar på Hellas-problemstillingen, og tok dermed sjansen på å booke oss en uke på den nydelige øya “Korfu”. Vi hadde valgt oss ut det perfekte hotellet ved Korfus vestkyst, og skulle ha utsikt mot det joniske hav! Hotellet hadde 16 års aldersgrense og virket bare helt perfekt for oss som ønsker en avslappende klisseferie med soling, båtturer, god mat, og øy-sightseeing! Det luktet rett og slett romantisk ferie på fjellrike øyer med krystallklart vann, klipper, og grotter..

Det eneste som gjensto var å dobbeltsjekke dato, og godt var det at vi gjorde. Tror dere ikke det sto 24 juli 2016 på vår bestilling? Ikke rart det var ledig! SÅ.. Alt av mandagsplaner ble erstattet med leting etter ny reise. Jeg har sikkert sittet foran pcen i åtte timer nå, og E-N-D-E-L-I-G fant vi et hotell som ihvertfall nesten kunne måle seg! Hihi. Om 11 små dager drar vi til et av Kos sine flotteste hotell “Michelangelo”. 8 dager får vi sammen, og gjett om de skal nytes. <3 Bare han og meg, på en skikkelig avslapningsferie. *LYKKE*

Dere aner ikke hvor vanskelig det er å velge kjæresteferie! Alt skal være perfekt, og med alt mener jeg også sengeteppe og gardiner! Ja, Daniel er like kresen som meg! Hotelletområdet kan være så perfekt det bare vil, men står det en gul benk på rommet vårt så kan reisen bare krysses ut med en gang. Ler meg ihjel <3 Har aldri forstått meg på de som mener at rommet ikke er viktig. Hallo? Det er jo der man skal våkne opp!

Ah, nå er jeg bare så vanvittig GLAD! Endelig fikk vi ordnet oss en ferie, og på et hotell som ser helt utrolig ut. Ingen av oss har vært her før, så om dere skulle ha noen tips på lur så må dere gjerne hyle ut! Vi har ikke planlagt særlig mye mer enn avslapning, men vi må ihvertfall se å få kastet oss på noen båtturer. Vi har ingen planer om å dra på festeferie, og derfor passer det fint at dette hotellet ligger et stykke unna alt bystøy!

I kveld skal det feires med middag og sleepover hos min kjære! Han drar på festival for noen dager i morgen, så nå skal de neste timene nytes med ferieplanlegging og kos. Jo, og wait for it…. Sebra til middag! Haha, den der er jeg spent på! Mannen kjøpte sebra da han var på jakt i Danmark for et par helger siden, og i kveld tenkte vi å prøve det ut da! Dere får skrike ut om dere har peiling på hvordan denne typen rett tilberedes! Det var nemlig kanskje ikke fullt så overraskende lite informasjon å hente om sebrakjøtt på google.

Et bildedryss fra hotellområdet får dere over her! Jeg kan ikke annet enn å glise her jeg sitter. <3 Litt fordi denne ferien kommer til å bli magisk, og litt fordi Daniel akkurat serverte meg en bukett syv, gigantiske, rosa roser! Åååå, jeg dæver av han der <3 Jeg er så forbaska heldig!! Kan søren ikke klage på noe som helst!

Livet <3 Er det noen av dere som har vært her allerede?

Anbefalinger og tips til gode restauranter settes stor pris på <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg