Et vellykket familietreff

Hei dere! Endelig sitter jeg med pcen på fanget igjen. Ååå! Jeg har hatt den beste helgen <3 Dagene har gått i ett, og vi har nytt hverandres selskap fra frokost til langt på natt. Herlighet så mye moro denne helgen har vært fylt med. Lørdag formiddag satte vi oss i bilen og kjørte til klatreparken “Høyt og Lavt”, hvor hele familien gjorde seg klar til klatring flere meter over bakken. Ja, selv farmor på 77 gjennomførte zip lining og klatring høyt oppe i lufta. Mihi, sprekere familie skal man lete lenge etter. Til lunch fikk vi servert nydelig krabbe, og denne dro vi til en hytte langs sjøen for å innta. En hytte med tidenes utsikt, hage, drivhus og brygge med båt og sandstrand. -Som om jeg skulle ha bygget det sjæl! Hehehe. Enkelte valgte til og med å ta i bruk både sandstrand og brygge, til tross for grått vær. Foråsidetsånn: Enkelte var ikke Daniel og jeg! Jeg skulle ønske jeg hadde bilder fra lørdagen, men regnet pøste ned, og kamera mitt pakket ikke med paraplyen sin! -MEN farfar filmet hele helgen så forhåpentligvis har vi foreviget noen av øyeblikkene på minnebrikken hans <3

Da kvelden inntraff, ble det middag i huset, og den besto av Geirs deilige gourmètkylling, gode sauser, masse digg tilbehør, og en sjokolademousse med jordbær, og glaserte mandelfrø til dessert. Farmor fant frem 12 stråhatter som alle måtte kle seg opp i, og som vanlig ble det synging og hoing ved bordet. <3

Da søndagen kom var det klart for en ny ekspedisjon, og da pakket vi sekken for en tur i seilbåten! Vi var ikke akkurat heldige med været i går heller, men jeg fikk nå dratt frem kamera under de små oppholds-stunder som var <3 Vi tok båten over til en Vikingpark en halvtime unna, og her ble det sightseeing med skyting av pil og bue. Vel, og turning på brygga… Familien har jo mark i rumpa, så før vi skulle sette oss i båten igjen, var det viktig å få utløp for litt energi! Det er godt jeg har funnet meg en sporty mann! Han var selvsagt med på alt!

På vei hjem fikk vi jammen dratt innom bestemor og bestefar også! Vi hadde jo en liten reisedag foran oss, så vi ble bare et par timer, men det var ihvertfall nok til å få hilse på, innta bestas SUPRE laksemiddag, og friske bær til dessert! Foråsidetsånn, min helg var mer enn fullkommen da vi satte oss i bilen for å kjøre de siste fire timene hjem <3 Bestemor og bestefar hadde hørt rykter om at Daniel ville dø av varme hver gang han sov over hos meg, så i går overrasket de med sommer-dundyner og hotellhodeputer til meg! He-rre-gud, for en familie jeg har <3 Jeg er så heldig at jeg til tider ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Tusen takk for en fantastisk helg <3

Og takk for at dere lesere har vært så tålmodige!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg