Antrekk – 110715

God morgen fra Karmøy! Daniel og jeg kom omsider frem til Kopervik i går kveld, etter å ha kjørt en smule feil her og der. Dere skjønner det at jeg ikke eier stedsans og har hukommelse som en gullfisk..

Daniel: Hvilken retning skulle vi i denne rundkjøringen?

Marthe: Eeee… Jeg husker ikke!!

Daniel: Men din farfar fortalte deg det jo nettopp på telefonen?

Marthe: Det er fem minutter siden! Arh ta en ekstra runde, jeg ringer opp!

Det er ikke bare bare å være på road trip med meg, men vi fant frem til slutt, og da fikk jeg endelig presentert Daniel for den gale, fine familien <3 Herregud som vi koste oss! Kokken sjøl “Geir” lagde oss hjemmelaget pizza fra pizzaovnen sin, serverte oss vin, og til slutt en superdeilig dessert av brownies og vaniljeis. Først da klokken slo 00.30, kom Daniel og jeg oss i seng. <3 Nå har vi en ny dag, med nye eventyr foran oss. Vi skal hoppe til frokost så fort dere er oppdatert, og da vil vi bli informert om dagens ekspedisjon. Hoho, alt vi har fått beskjed om så langt er at vi måtte pakke med fleksible klær. Jeg.Er.Spent! Bra blir det uansett!  Kamera blir med, så vi skrives igjen siden. Jeg vet ikke når jeg vil få tid foran pcen igjen, men dere får være litt tålmodige med meg denne helgen. Jeg vil jo så gjerne nyte ethvert minutt av vårt årlige familietreff.

Jumpsuiten er fra Bikbok, og skoene fra Jeffrey Campbell!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg