15 ting jeg vil gjøre i fremtiden

♥ Elske jobben min. Jeg vil ha en trygg og god jobb som jeg gleder meg til å dra på hver eneste dag. Jeg vil legge mye i den, men aldri så mye at den går foran familien min. Jeg håper jeg driver med noe som er viktig for
meg, og jeg håper jeg aldri vil la meg påvirke av det som forventes av andre.

♥ Bli treningsnarkoman. Jeg har aldri forstått meg på de som forguder det punktet når svettingen står på som verst. Den dagen jeg ser på denne smerten som givende, deilig og GØY.. Den dagen er en gledens dag <3

♥ Lære meg å drikke kaffe.. Oh well, one day! I første omgang tenker jeg å lære meg å lage kaffe. Jeg har trykket på et par kaffemaskin-knapper i mitt liv, men jeg har aldri traktet min egen kaffekopp.

♥ Bli kunstentusiast. Jeg har kunstbøkene i hus, så hva venter jeg på? En dag skal jeg kjøpe meg mitt eget kunstverk. Jeg skal analysere verket opp og ned, og jeg skal kjenne kunstnerens bakgrunn inn og ut.

♥ Spille lotto! Kun for spenningens skyld. Jeg vil i pensjonist-tidens dager sitte og sjekke lottokupongen min på teksttv, og juble av glede om jeg skulle få igjen det jeg har spilt for. <3

♥ Løpe en mil på 45 minutt. Denne tar jeg lett når jeg er blitt treningsnarkoman.

♥ Dyrke mine egne urter. -Så jeg slipper å kjøpe de jæskla basilikumbuskene! Kanskje jeg må ha et drivhus fullt av cherrytomater, basilikumbusker, sitronmelisse, agurker, mynte og timian.

♥ Gjøre opp med alle fiender. Jeg vil nødig ligge bitter på dødsleia! Fiendene er ikke akkurat mange i dag, men hvem vet? Jeg har et langt, rebelskt liv foran meg. Hehe!

♥ Dra til Cape Town og dykke med hvithai. Eller dra til Maldivene og snorkle med hvalhai! -Eeeller dra på hvalsafari i Norge! Ja, jeg hadde valgt hvalsafari i Norge, foran cruise i Karibien når som helst.

♥ Gifte meg med en mann som dater meg. Ha to brudekjoler, dra på tre bryllupsreiser, og ja.. Feire gullbryllup! Noe mer enn det tør jeg ikke å håpe på. Jeg tenker da ikke å gifte meg i nærmeste fremtid.

♥ Få en datter og en sønn. Helst på første forsøk. Jeg trenger ikke flere enn to <3

♥ Svømme med ville delfiner. Jeg har sett dem fra en båt i Egypt, men jeg har aldri fått svømme med dem. Det må være en helt fantastisk opplevelse! Litt skremmende, men helt fantastisk. (Ja, jeg er mer bekymret for delfinsvømming enn dykking med hai. Delfiner er så viltre! Haiene ser så gode og bedagelige ut.

♥ Overvinne min største frykt. Sånn sett bortifra å se familien eller noen jeg er glad i, lide eller gå bort, er det ikke så forbaska mye jeg er redd for. Strikk og/eller fallskjermhopping må være den ene store frykten. Jeg tok en karusell i en fornøyelsespark i utlandet en gang, hvor jeg ble heist mange mange meter opp i luften og sluppet ned igjen. Den vonde vonde følelsen jeg fikk da jeg ikke klarte å puste de sekundene jeg falt, er bakgrunnen for hele strikkhopp-skrekken. En dag MÅ jeg bare ta knekken på den!

♥ Sitte med følelsen av at jeg er fornøyd med det jeg har oppnådd i livet. Jeg håper jeg har gjort ting jeg angrer på, men uten å angre, og jeg håper jeg har jobbet hardt, men ikke så hardt at jeg ikke har vært lykkelig. Jeg håper jeg alltid har vært tro mot meg selv, og jeg håper jeg har holdt kontakten med vennene mine.

♥ Ta en ferie på Island! Jeg vil bade i den blå lagunen, og jeg vil se nordlyset!

Hihi, det var min liste! Kanskje du fikk lyst til å skrive din?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg