New in: Interior Details



Wuhuu! Se hvem som endelig har fått gjort om stuebordet til marmor! Eller “marmor”. Hehe. De har vært utsolgt for denne hvite tapen hver forbaska gang jeg har vært innom på Panduro hobbybutikk, så da bestemor overrasket meg med to ruller like før avreisen min i går, hoppet jeg i taket av glede <3 Den dama der altså! I formiddag fant jeg frem saksa, og 20 minutt senere var stuebordet mitt pimpet. Mihi, slett ikke dårlig!

Ellers klikket det litt for meg i byen i dag tidlig.. Det var 70% på Kremmerhuset.. Need I say more? Stuen trengte en oppfriskning, så stuen fikk en oppfriskning! Ingen tvil om at ukens cravings er “alt-i-rosè-gull”.. Spør gjerne om dere lurer på hvor noe av dette er fra! Nå skal jeg sette i gang med koffert-pakking, før jeg slår meg ned i sofaen for å titte på litt reiser. Daniel og jeg har egentlig allerede funnet den P-E-R-F-E-K-T-E øya, men den ligger i Hellas, så vi venter med å bestille til vi er sikre på hva som vil skje med landet. Krysser fingre og tær for at alt ordner seg så vi kan dra på “The vacay of our lifes” mot slutten av måneden.

Ser dere noe dere liker? Nesten alt sammen er fra Kremmerhuset.

Fine, fine vasesamlingen <3 Jeg har fått dem alle av bestemor!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg