On my way back home!

God kveld! Nå sitter jeg på toget hjem til Kristiansand igjen jeg. Litt trist å forlate familien i Stavanger etter disse alt for bra dagene, men gud så greit det skal bli å se min kjære igjen! Det er seks dager siden jeg har fått gitt ham en klem, og det er seks dager for lenge. Hoho <3 Faren er stor for at det blir kliss på togstasjonen når han henter meg like før ni i kveld! Dessuten er det ikke til å legge under en stol at temperaturen er litt bedre i sør. Gleder meg til å nyte et par dager med strålende sol og 20 varmegrader før Daniel og jeg tar turen til Kopervik. Ah, det er jo bare to dager til jeg får se familien igjen! *GLEDEPÅJORD*

Været er har vært for grått for noen antrekksbilder denne onsdagen, men her får dere jo likevel en smakebit på reisehabitten! Dette er en av de tre jumpsuitene som fikk bli med hjem i handleposene i går. Kjøpt på H&M for dere som måtte lure på det. Syntes den var like fin til joggesko som pumps! Denne tatoveringstrenden har jeg også prøvd meg på i dag.. Bare sånn åtte måneder etter alle andre. Bedre sent enn aldri? Høhø.

Planene for kvelden er å dra rett til Daniel, tilbringe de siste onsdagstimene med han, og sove over der før jeg drar hjem i morgen tidlig, pakker ut, pakker inn, blogger og tar turen innom byen for fiksing av førerkort. Jeg tenkte jeg skulle skaffe meg et midlertidig førerkort så D skal slippe å kjøre hele veien til Kopervik alene <3

Håper dere har en super onsdag <3

Dere får ønske meg god tur hjem da!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg