En drøm gikk i oppfyllelse!

SE HVA JEG VANT! Wuhuuuu, endelig ble det min tur! Haha, FOR en gledens dag. Jeg mener det! Jeg har gjennom barndommen vært SÅ misunnelig på alle som har vunnet disse 2 kilos melkesjokoladene at dere ikke aner det. E-N-D-E-L-I-G ble jeg en av de heldige! -Også midt i bikinisesongen da… Høhø! Neida, men jeg var rimelig fornøyd med å være en av parkens fire(!) som fikk ta med hjem sjokkis i dag. Nå har jeg melkesjokolade for resten av året. <3 Mulig jeg må dele med hele nabolaget når jeg kommer hjem.

Farmor og farfar tok oss altså med i Kongeparken denne mandagen, og vi har storkost oss i timesvis! Været har kanskje ikke vært til å skryte av her på vestlandet, men vi har hatt det helt fantastisk likevel. -Med karuseller, bufèlunch, og litt lek i Kongeparkens tivoliavdeling. Min kjære kusine og jeg gikk bananas der inne, så det skulle vel bare mangle at noen premier fikk bli med hjem! Hehe <3 Koldtbord med spekeskinke og gravlaks har vi også hatt denne mandagen, og så fort jeg har fått oppdatert dere med noen ord, venter farmors sjokoladekake med jordbær og fløte. Ingen tvil om at jeg skal rulle hjem til Kristiansand på onsdag.

Jeg håper dere har det bra. -Og nyyyter ferien!

Det gjør ihvertfall jeg <3 Fine familien min.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg