Uken som gikk…


Ukens høydepunkt… Selvfølgelig disse familiedagene i Stavanger. De er bare gull verdt <3 Ellers må jeg si strand, og hav-besøkene som det nydelige været har resultert i. Tirsdag var jeg på årets første båttur, onsdag var jeg på beachen med Annika og torsdag lå Daniel og jeg og solte oss på Hamresanden for aller første gang. Jeg har spist norske jordbær for første gang i år denne uken, og virkelig bare nytt meg timesvis ute i varmen!

Ukens latter… Okei, ukens latter var definitivt da jeg oppdaget denne appen “Aging booth”. En app hvor man kan ta bilde av seg selv og se hvordan man vil se ut om 50 år. Hehehe! Jeg har redigert 10 bilder av meg selv og ledd like hardt av hvert bilde, og det samme har jeg gjort med Daniel, bestemor, tante og bestefar. Vi ler og ler og ler. I går fant jeg også denne “Fat booth”, hvor man rett og slett kan se hvordan man ville ha sett ut om man var 50 kilo tyngre. Dere må bare prøve selv! Hihi. Det er så morsomt!

Ukens cravings… Denne uken har jeg hatt cravings på to ting. 1. Tomatsuppe med ost. 2. Yum Yum nudler med ost. Jeg har spist nudler til både frokost, nattmat, kvelds og middag noen dager denne uken, og sikler fremdeles etter det. I går kveld fikk jeg så lyst på tomatsuppe med makaroni, ost, pepper og brød at bestemor bare måtte hive seg på kjøkkenet lage det til kvelds. <3 Norske jordbær har selvsagt også stått på listen.

Ukens innkjøp… Kjolene jeg tok med hjem fra Oslo på mandag! De var rålekre begge to. Nå har jeg ikke fått tatt i bruk den blå enda, men jeg sparer den til helgen. Ukens mål er nemlig å få knipset tidenes kjærestebilde av Daniel og meg under helgens familietreff. Hehehe!

Ukens film… Magic Mike! Annika og jeg dro på før-premieren onsdag kveld, og storkoste oss i luksus-salen. Vel, ihvertfall da filmen var i gang! Stakkars Annika skulle bare sende en melding under den evig lange reklamen før filmen startet, og ble nærmest skjelt ut av en illsint dame lengre foran i salen. “KAN DU SE OG SKRU AV DEN TELEFONEN!?” brølte hun tre ganger på sikkert ikke mer enn 10 sekund. Jeg rakk ikke å registrere at det var bestis damen snakket til engang, før hele kinosalen vendte blikkene mot oss, og Annika stakkars nærmest kastet telefonen ned i veska. “Herregud, der følte jeg at jeg var tilbake på skolebenken”, sa Annika flaut. Noen er visst bare veldig glad i reklame. <3

Ukens gullkorn… Jeg tar med et lite gullkorn fra gårsdagen. Bestemor, bestefar og jeg satte rundt bordet og pratet om kjendiser, presidenter og rett og slett noen av de mest innflytelsesrike personene i verden.

Marthe: Det må være litt stas å møte så store folk!

Bestefar: Jeg er og stor! Ihvertfall rundt midjen…

Ukens behind the scenes… Hjelp, hva skal jeg si om dette? Halvveis i gårsdagens shoot fant jeg ut at jeg skulle ha løst hår i stedet for hestehale.. Sånn gikk den prosessen…

#Elegantogsånn <3 Ønsker dere en super start på den nye uken!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg